Vyzerá to tak, že peňazí bude dostatok. Investičná skupina Investindustrial, ktorá vlastní 37,5% podiel v automobilke od roku 2012, chce priniesť veľký balík peňazí. Andreo Bonomi, predseda predstavenstva, sebavedomo vyhlásil, že pokiaľ Aston peniaze potrebuje, tak ich aj dostane. „Aston má ambiciózny rastový plán a my sme vždy plánovali, zainvestovať do jeho rozvoja.“ dodal Bonomi.
Strategickým cieľom značky je zvýšiť predaje na 8000 kusov ročne. V súčasnosti predáva Aston približne 4000 áut ročne.
Dizajn nových vozidiel mala naznačiť Bondova DB10.
Aston chce odhaliť detaily svojho plánu (teda aj nových automobilov) na marcovom ženevskom autosalóne. Špekulácie hovoria o tom, že Aston Martin oznámi stavbu svojho prvého SUV. Po Porsche a Bentley je to ďalšia rana tradíciám. Pravdu sa dozvieme už o mesiac, keď smerovanie značky odhalí šéf Astonu, Andy Palmer. Strategickým cieľom značky je zvýšiť predaje na 8000 kusov ročne. Vstup do segmentu SUV by mohol tieto čísla pomôcť dosiahnuť. V súčasnosti predáva Aston približne 4000 áut ročne. SUV sú dnes veľmi populárne a ľudia prahnúci po imidži často menia športové autá za „štýlové“ SUV.
Aston Martin sa už v minulosti pohrával s myšlienkou uvedenie SUV.
Okrem toho, Aston Martin si musí zarobiť sám na seba. Značka totiž nepatrí do žiadneho veľkého koncernu. Takže nemôže byť financovaná ziskom z predaja bežných áut. SUV by bolo teda logickým krokom ako zvýšiť predaje. Rozhodnutím o výrobe SUV možno nepotešia konzervatívnych fanúšikov značky, ale zato potešia investorov. A pokojne sa môže stať, že na účte zostane viac peňazí na vývoj zaujímavých modelov. Veď niečo podobné sa stalo v Porsche pri uvedení Cayennu. Bez ziskového Cayennu by údajne nevzniklo zopár zaujímavých, ale nerentabilných projektov.
Zdroj: carscoops