Dizajnový prvok, ktorý potrebujeme
Človek zodpovedný za príchod „maxi“ obličiek na posledných BMW, šéfdizajnér Domagoj Dukec, má na prítomnosť veľkých obličiek na súčasných BMW jasný názor. Podľa jeho tvrdenia sú charakteristickým prvkom všetkých BMW a v budúcnosti to tak aj zostane. Dukec ich považuje na dedičstvo, ktoré treba zachovať. Plánuje z nich dokonca urobiť ešte dominantnejší dizajnérsky prvok, než kedysi.
Za veľkými ľadvinkami súčasných BMW stojí tento muž - Domagoj Dukec.
Veľké obličky pre BMW M aj elektromobily
Rozhodne sa ich nehodlá vzdať ani pri elektrických verziách BMW. Tie by ich z technického hľadiska už vôbec nepotrebovali, no chorvátsky dizajnér trvá na tom, aby na autách zostali. „Pozrite sa do minulosti, pre BMW boli obličky vždy typické. Odlišovali ich od konkurencie a vždy tvorili aj dizajnový prvok,“ hovorí Dukec. „Obličky na BMW zachováme, pričom budú tvoriť charakteristický znak štandardných BMW, ich športových verzií z divízie M, aj elektrických BMW budúcnosti,“ dopĺňa šéfdizajnér.
Obličky boli pre BMW dizajnovým prvkom už v minulosti.
Veľkosť aj tvary tohto charakteristického dizajnového prvku sa v minulosti výrazne menili.
Zákazníkom sa páčia, ostatní si zvyknú
Podľa Domagoja Dukeca netreba podliehať panike ani v súvislosti s kritikou zo strany zákazníkov. Považuje ju za výkriky do tmy, pričom si je vedomý, že reálnym zákazníkom značky sa páčia. Odlišujú ich od zvyšku a poukazujú na zdravé sebavedomie BMW, aj ich vodičov. Obličky údajne kritizujú len tí, ktorí by si BMW aj tak nikdy nekúpili. A kto s tým stále bojuje a má BMW rád, ten si vraj rýchlo zvykne.
Nuž, sebavedomie Domagojovi evidentne nechýba. My v redakcii osobne poznáme ľudí, ktorí BMW vlastnia a nové ozrutné obličky za šťastné riešenie veru nepovažujú.
Zdroj: carscoops.com
Ľadviniek sa BMW nezbaví ani pri elektromobiloch, naopak, budú stále dominantnejším prvkom dizajnu.