Aby sme boli konkrétni, bez doplácania máte v sériovej výbave nazvanej Trophy 19-palcové hliníkové disky, 7-palcový digitálny prístrojový panel, audiosystém Bose spriahnutý s 8 reproduktormi a pripojením Android Auto a Apple CarPlay.
Priplatiť si môžete len za červenú plátennú strechu 500 eur, ktorá sa ale nedodáva k žltému a červenému laku karosérie. Ďalšou položkou sú športové sedadlá za 1500 eur, dvojfarebný červeno-čierny interiér za 750 eur a metalický lak si MG cení tiež na 750 eur. Štandardným odtieňom je béžová, všetkých päť ďalších lakov (červená, zelená, žltá, strieborná a sivá) máte za uvedený doplatok.
Dojazd viac ako 500 km
Pre istotu pripomíname, že za spomínaných 65 tisíc eur máte jeden vzadu umiestnený elektromotor s výkonom 340 koní a krútiacim momentom 475 Nm, s ktorým auto zvládne akceleráciu z miesta na stovku za 5,0 sekundy a jeho maximálna rýchlosť je obmedzená na 195 kilometrov za hodinu.
Trakčná batéria vozidla má kapacitu 77 kilowatthodín a podľa výrobcu, respektíve metodiky WLTP športový dvojsedadlový roadster zvládne na jedno nabitie 507 kilometrov.
Druhou a poslednou možnosťou je Cyberster GT. Základný rozdiel je samozrejme v tom, že tento model ponúka dvojicu elektromotorov so systémovým výkonom až 510 koní (+ 725 Nm!) a pochopiteľne tiež pohon oboch náprav.
Vďaka tejto technike ste na stovke už za 3,2 sekundy, naopak rozdiel v maximálke je skôr symbolický ako zásadný – pre GT uvádza výrobca rovných 200 km/h.
Pokiaľ ide o výbavu, je v zásade zhodná, ale v základe máte 20-palcové hliníkové disky a v sérii získate aj športové sedadlá. Cena? Minimálne 70 tisíc eur a mali by sme pripomenúť, že dojazd tejto verzie sa s identickým akumulátorom podľa WLTP skráti na 443 kilometrov.
zdroj: MG