Auto ako také sa tvári športovo a agresívne z každého uhlu pohľadu. A práve v kombinácii s eleganciou, ba priam neutralitou dizajnu vyzerá Arteon skvele. A to nie som vôbec zástanca dizajnu od VW. Predpokladám, že dizajn chytí za srdce mnohých, a preto bude minimálne rovnako populárny, ako predchodcovia.
Auto ako také sa tvári športovo a agresívne z každého uhlu pohľadu. A práve v kombinácii s eleganciou, ba priam neutralitou dizajnu vyzerá Arteon skvele.
Pripomeňme si, čo nájdeme pod kapotou tohto športovejšie vyzerajúceho modelu. Základ bude tvoriť 1,5 litrová jednotka TSI Evo s výkonom 110 kW (150 k) v kombinácii so šesťstupňovým manuálom. Benzínový 2,0 TSI má 140 kW (190 k) a sedemstupňovú prevodovku DSG. Vrchol tvorí 2,0 TSI s 206 kW (280 k) so sedemstupňovou automatickou prevodovkou a pohonom všetkých kolies 4Motion.
Dieselové motorizácie majú výhradne jeden objem, a to dva litre. Najslabší 110 kW (150 k) si môže zákazník skombinovať s manuálnou alebo automatickou prevodovkou – sedemstupňové DSG. Silnejší variant so 140 kW (190 k) ponúkne aj pohon 4x4. Vrcholné naftové biturbo s 240 k bude mať výlučne DSG a 4motion. V budúcnosti plánujú vo Wolfsburgu aj benzínovo-elektrický hybrid.
Interiér vychádza zo súčasného Passatu, avšak niektoré detaily mu majú zvýšiť punc exkluzivity a jedinečnosť. Som zvedavý na prvé dojmy pri reálnom stretnutí...
Odpovedalo 92 ľudí
Zdroj: Volkswagen