Podľa vedenia Volkswagenu sa na takéto autá a pestrosť ponuky áut na platforme MQB (Modular Transverse Matrix) môžu zákazníci automobilky tešiť v najbližších rokoch. Dizajnéri sa s autom vyhrali. Pri pohľade zpredu a zozadu auto vyzerá ako kupé i vďaka svalnatým líniam blatníkom, no najmä šírke a 20-palcovým diskom kolies. Z boku je to však klasický sedan, ktorý by mal ponúknuť dostatok miesta piatim cestujúcim a objem batožinového priestoru 500 l. Ľahkosť mu dávajú dynamické línie a krátke prevysy karosérie. Riešili i také detaily ako nalakovanie mriežok prednej masky inou farbou, aby auto vďaka čiernej hornej linke a tmavej streche budilo dojem nižšej výšky.

Koncept neohuruje závratnými číslami, ale je to auto pre obyčajných ľudí. Pod kapotou sedí 2,0-litrový motor s turbom a priamym vstrekovaním, ktorý produkuje 162 kW (220 k). Prenos výkonu na kolesá ide cez 7-stupňovú prevodovku DSG, čo má taktiež podiel na spotrebe 6,4 l/100 km, tak ako aj nízky koeficient aerodynamického odporu cx=0,299. Na stovku auto akceleruje za 6,5 sekúnd.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov