Čo na VW T-Roc modernizovali?
Čo si všimneme ako prvé? Dizajnéri upravili predný nárazník, masku chladiča alebo LED svetlá. Tie sú mimochodom sériovo a za príplatok si môžete vybrať aj skvelé Matrix IQ Light s vyrezávaním v diaľkovom režime. Pribudli iné farby a rôzne dizajny kolies vo veľkosti 17 až 19 palcov. Naozaj toho nie je až tak veľa. Zmeny sa však dotkli aj interiéru.
Digitálny interiér
Interiér dostal novú palubnú dosku, centrálny displej má uhlopriečku buď 6,5, 8 alebo 9,2 palca. Pred vodičom je sériovo digitálny displej, rovnako digitálne si nastavíte aj ovládanie klimatizácie. Doba s HW tlačidlami postupne v koncerne odchádza do zabudnutia.
Model VW T-Roc R zostáva v ponuke
Ponuka motorov stále štartuje na litrovom trojvalci s 81 kW (110 k), vyššie sú štvorvalce 1.5 TSI s 110 kW (150 k) a najvyššie 2.0 TSI s 140 kW (190 k). Nesmieme zabudnúť na R s dvojlitrovým TSI a maximálnym výkonom 221 kW (300 k). Pre slabšie motory sú sériové 6-stupňové manuálne prevodovky, R a silnejšie verzie už majú 7-stupňové DSG.
Volkswagen sa už za falošné výfukové koncovky nehanbí a verejne ich prezentuje aj na tlačových fotkách.
V ponuke sú naďalej aj TDI verzie
Pre milovníkov nafty je dvojlitrový diesel, na výber buď s 85 kW (115 k) alebo 110 kW (150 k). K tomu je možné mať aj pohon 4Motion práve pre silnejší diesel ako opcia, pre 2.0 TSI je sériovo.
Aké motory poháňajú VW T-Roc Cabrio?
Ponuka pre kabriolet je trocha odlišná, na výber máte litrové TSI alebo 1.5 TSI. Nič viac. Na záver dodám základné ceny, tie pre T-Roc s 1.0 TSI štartujú v Nemecku na 23 495 eur. Pre kabriolet musíte z peňaženky vydolovať minimálne 31 850 eur. A keďže VW od začiatku predaja už oslovil s modelom T-Roc viac ako milión zákazníkov, T-Roc bude s najväčšou pravdepodobnosťou úspešný aj v modernizovanej verzii.
Zdroj: Volkswagen TS