Výkon 149 kW (200 k) by mal stačiť, čo poviete? Toľko produkuje elektromotor, vďaka ktorému motorka akceleruje na stovku za 3,4 sekúnd. Ak toto číslo porovnáme s nejakým superšportom, nepríde nám až tak ohromujúce. Lenže toto je cruiser a okrem toho hmotnosť motocykla je 350 kilogramov. Takže koniec koncov je to naozaj slušný čas zrýchlenia. Keďže je to "elektrika", nezabudnime spomenúť ani krútiaci moment - 200 Nm. Ten poriadne tlačí do sedla, takže rýchlosť 160 km/h je pokorená po 5,9 sekundách. Maximálka je len o 10 km/h vyššie, čiže 0-topspeed dosiahne za menej ako desať sekúnd. Wattman ale nechce získať pozornosť iba rýchlosťou alebo výkonom, zaujímavé sú i napríklad 18-palcové karbónové ráfiky či brzdný systém Beringer 4D. Mňa osobne zaujalo pruženie zadného kolesa. Zadná kyvka je duálny paralelogram, pričom každá strana má svoju vlastnú pružinu s tlmičom. Je to taký Multilink na motorke.
Použiteľnosť takejto motorky je celkom reálna. Dojazd 12,8 kWh lítiovej batérie je 180 kilometrov, čo je úplne akceptovateľné. Nabitie batérie na 80% svojej kapacity pritom trvá slabú polhodinku. Stačí k tomu konektor DC Combo II, ktorý je podľa výrobcu európskym štandardom. Cenu motocykla výrobca nezverejnil, ale povedzme si to takto - ak nemáte na to letieť do Monaka na skúšobnú jazdu, potom o tejto motorke ani nerozmýšlajte...