Najsilnejšie GTI

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Treba podotknúť, že zatiaľ ide iba o koncept, ale dá sa očakávať, že sériová verzia sa nebude príliš líšiť. Ako z názvu vyplýva, ide o cestnú verziu pretekárskeho špeciálu, proti ktorému v sérii WTCR súperí aj Maťo Homola. Pod kapotou nájdeme štvorvalcový motor s výkonom 290 koní. To je len o 20 menej, ako Golf R. V štandardnej výbave nájdeme 18-palcové disky a špeciálne brzdy, o ktorých Volkswagen hovorí nasledovné: "Sú navrhnuté tak, aby produkčné auto zastavili rovnako bez námahy, ako jeho pretekársku verziu.“ V príplatkovej výbave upútajú oči 19-palcové disky, uši zasa výfuková sústava Akrapovic. Čo je však prvá vec, za ktorú si musíte priplatiť, je zatiaľ balíček bez pomenovania. Ten pridá spomínané disky, o 20 mm nižší podvozok, adaptívne tlmiče a vymazanie elektrického obmedzovača. Ten vám dovolí dosiahnuť maximálnu rýchlosť až 264 km/h!

Oproti štandardnému GTI má TCR nový predný nárazník s väčšími nasávačmi vzduchu, spliter, bočné prahy dverí a zadný difúzor. Vnútri sú jedinou zmenou sedadlá, ktoré tradičné karovanie prenášajú do podoby 21. storočia. Otázkou ostáva prítomnosť manuálnej prevodovky. Koncept predstavili s DSG, ktorá je prezentovaná ako štandardná súčasť TCR.

Na podpichnutie treba poznamenať, že v sérii WTCR (kde sa jazdí s vozidlami TCR) dáva Hyundai všetkým riadne na frak. Hyundai i30N TCR vyhral 3 preteky z doterajších šiestich pretekov. VW vyhral jeden...