Projekt ešte nedostal zelenú. Dozorná rada Volkswagenu sa údajne obáva, aký signál prinesie podobne ladené auto v súvislosti s emisným škandálom.
Výkon by mal narásť na 300 koní
Golf GTI Clubsport má 265 koní (pri overbooste až 290 koní) a váži 1375 kg. Nový výtvor z Wolfsburgu by mal schudnúť. Inžinieri plánujú vyhodiť zadné sedačky, ale aj tlmiace materiály a ďalšie nepotrebné drobnosti. V ponuke by mala byť možnosť vyhodiť klimatizáciu a audiosystém. 2,0 litrový motor EA888 by mal tiež dostať kúru a posilniť až na 300 koní. Na výber bude manuál aj DSG. Akcelerácia na stovku bude trvať menej ako 6 sekúnd. Volkswagen sa údajne pri aute inšpiroval modelom Porsche 911 GT3 Clubsport. Má prilákať zákazníkov, ktorí hľadajú auto určené na trať, ale zároveň môže stáť na značkách. Volkswagen teda vpláva do podobných vôd, kde je Megane RS s verziou Trophy-R.
Odľahčené GTI príde o zadné sedačky a tlmiace materiály.
Projekt ešte nedostal zelenú. Dozorná rada Volkswagenu sa údajne obáva, aký signál prinesie podobne ladené auto v súvislosti s emisným škandálom. Jeden by si myslel, že vo Wolfsburgu obmedzia výrobu dieselov a nie športových verzií. Každopádne, odľahčený Golf GTI Clubsport by sme mali vidieť v máji na zraze fanúšikov VW pri jazere Wörthersee minimálne ako koncept. Vývoj auta totiž už začal.
Čo hovoríte na pretekársky ladený VW? Dáva vám to vôbec zmysel? Produkty z Wolfsburgu sú predsa známe racionálnosťou a na dvojmiestnom takmer okruhovom aute nič racionálne nie je... Ale my by sme podobné auto radi videli.
Zdroj: autocar