Nemusíte najnovší počin nemeckej automobilky patriacej pod krídla koncernu Stellatis úplne chápať, ale tuningová scéna na západ od ČR má stále obrovskú skupinu fanúšikov, točia sa v nej ohromné peniaze a zároveň je to zaujímavý (a máme chuť poznamenať, že skoro odveký) súboj medzi značkami Opel a VW.

Ak k tomu môžeme pridať náš len málo fundovaný a verte tomu, že i nestranný názor, máme pocit, že centrála vo Wolfburgu mala vždy trochu navrch, či už išlo o veľkosť tábora priaznivcov alebo počet a rozmanitosť produktov pre uvedené skalné jadro.

Opel však uterák do ringu evidentne nehádže. Pre pripravované tuningové zrazy „20 Years of XSCN“ (v Berlíne, 29. až 30. júla) a „XS Carnight“ pri rakúskom jazere Wörthersee (17. septembra), teda na mieste, ktoré je v podstate Mekkou majiteľov Volkswagenov a ďalších značiek koncernu VW, postavil novinku vychádzajúcu z Astry plug-in hybrid.

Zvláštne výkony od tohto auta nečakajte. Pod prednou kapotou má štandardnú benzínovú jedna-šestku s turbom a elektromotorom so sériovým systémovým výkonom 180 koní a krútiacim momentom 360 Nm, čo je prekvapivo slabšie z dvoch dostupných prevedení.

Inak povedané, o časy na šprintoch či maximálnu rýchlosť tvorcom evidentne nešlo, podstatné bolo zaujať vizuálne. O to sa majú postarať 20-palcové kované disky z produkcie americkej firmy RVNT Forged v kombinácii so vzduchovým podvozkom Grinds. Nezameniteľný vzhľad majú podporiť tiež nálepky Opel Motorsports a... to je v podstate všetko.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 7 obrázkov

zdroj: Opel