Nielen bežný Taycan, ale aj verzie Cross Turismo a Sport Turismo si museli prežiť niekedy hotové peklo, aby preukázali svoju odolnosť pred svetovou premiérou. V kalifornskom Údolí smrti jazdili pri teplotách 53° C, naopak vo Fínsku za polárnym kruhom „mrzli“ pri -41° C.
Množstvo zmien ako na novom modeli
Tomu všetkému predchádzali počítačové simulácie a samozrejme hodiny a hodiny v skúšobných laboratóriách. Porsche dokonca tvrdí, že zmeny na modernizovanom Taycane sú tak obsiahle, že testovania museli prebiehať ako keby to bol nový model.
Celkovo tak najazdili cez 3,6 milióna km, z toho viac ako 300 tisíc v chladných podmienkach a cez 200 tisíc v púštnych horúcich oblastiach. Konštruktéri okrem iného testovali aj nabíjanie v takýchto extrémnych podmienkach, sú to predsa len tie najhoršie momenty pre akumulátor. V Porsche musia elektrické autá prejsť rovnakými skúškami, ako tie spaľovacie.
Zdroj: Porsche