Orchester za volantom
Giulia aj Stelvio QV disponujú motorom twin-turbo V6 s objemom 2,9 l, ktorý produkuje 375 kW (510 koní). Okrem vysokého výkonu produkuje aj úžasný zvuk, ktorý ešte zosilňuje výfukový dual-mode a o orchester je postarané. Je to zvuk, ktorý je návykový. Avšak dual-mode výfuku je zapnutý iba ak auto prepnete do Race-mode. Riadenie je oveľa agresívnejšie, podvozok extrémne stuhne a radenie je ostrejšie. Vlastnosti, ktoré uvítate na okruhu, no pri každodennom jazdení vám komfort neprinesú. No hlavne Race mode deaktivuje stabilizačný systém, čo znamená, že auto sa stáva pre viaceré situácie v meste, alebo na bežných cestách doslova nebezpečné. Maroš to vo videoteste Giulia QV opakovane konštatuje a nie náhodou. To sa však zmení.
Zákazníci volali po možnosti zapnúť výfukový dual-mode, nezávisle od jazdného módu. Vyzerá to tak, že sa dočkajú.
Hovorca Alfy Romeo sa vyjadril, že od tohto mesiaca budú nové objednávky Giulie a Stelvia Quadrifoglio k dispozícii s možnosťou naplno si vychutnať ich zvuk v novom dynamickom móde. Ten je od toho pretekárskeho oveľa mäkší a vhodnejší na denné používanie. Táto novinka je však dobrou správou len pre budúcich majiteľov. Plán pre update existujúcich áut ešte automobilka nevymyslela, no špekuluje sa, že sa updatuje softvér auta a majitelia si tak budú môcť užiť jeho zvuk aj dynamickom móde.
Zdroj: carbuzz.com