Nemecký malovýrobca športových áut Wiesmann požiadal miestny súd o ochranu pred veriteľmi. Stalo sa tak včera, pričom žiadne bližšie detaily zatiaľ nie sú známe. Správa sa teda nezmieňuje ani o finančnej situácii firmy, ktorá vyrábala od roku 1993 športové kupé s technikou BMW. Dôvod je ale asi jednoduchý - nizke zisky. Firma zamestnáva približne 110 ľudí a posledné roky vyrábali 200 áut ročne. Na pohode výrobcovi nepridala pravdepodobne ani kríza, ktorá postihla práve takýchto výrobcov tretích áut do rodiny. V portfóliu výrobcu boli i také kúsky ako GT MF5 s výkonom 547 koní, ktoré bolo podľa tých, čo s ním jazdili, veľmi ťažké ovládať. Wiesmann robil autá srdcom, tak ako si každý nadšenec do áut želá aby to bolo. Ale súčasná doba im veľmi nepraje...
@JohnyDebilný názor Johny, ak by nedajbože fungovala tvoja zvrátená logika tak by mal skončiť i Morgan, Zonda, pokial možno aj Ferrari, Porsche, Alfa Romeo a tak ďalej. A všetci by sme mali jazdiť v ľudovej značke.
Pravidelne čítam tuto stránku a miera debilných názorov má znepokojivo rastúcu tendenciu
@rewentonrewentóník potom ako si exceloval v predošlých príspevkoch tak od blbečka ako si ty kritiku beriem celým srdcom :-) aj by som ti to vysvetlil ale poxybujem že tvoja mozgová kapacita by to dokázala spracovať.
Byt charizmaticky je dnes malo...ak funguje trh v EU podobne ako v SR tak je jesne ze prisiel o " voličskú zakladnu" Bezny zivnostnici i majitelia s.r.o.bez prepojenia na statne zakazky si uz taketo auta dovolit nemozu a pani podnikatelia blizky ficovlade uprednostnuju auta s cenovkou min.4 az 10 nasobne vyssou ktorym vsak chyba Wiesmannova podstata zachytena aj v clanku a sice ze bol robeny SRDCOM
Podla mojho nazoru je velká škoda, že unikátnaautomobilka nenájde zácracu a skrach*je. Mne sa osobne dizan veľmi páči, kebyže si možem dovoliť aut takjeto kategorie určite bysm ho hned bral, Ja bysom enchel za veľké peniaze tuctove Mkove bavoráky, ale tak každý rozmýšla inak.