Yamaha MOTIV.e

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov
Yamaha MOTIV.e je dielo Gordona Murraya, ktorý pri návrhu použil kompozitné technológie z Formuly 1. Elektromobil váži 725 kg, no špička krútiaceho momentu dosahuje 896 Nm!

Technológia iStream, ktorú použili pri MOTIV.e pochádza z pera Gordona Murraya. Dizajn postavili okolo oceľového rámu, ten je doplnený kompozitnými panelmi. Panely poskladali tak, aby vytvorili ľahký a bezpečný monokok. Kompozitná technológia pochádza z Formuly 1, podľa slov Yamahy je flexibilná a nezaťažuje životné prostredie.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Yamaha MOTIV.e spoznáte podľa bublinového tvaru kabíny, ktorá začína za prednými svetlami a končí až pri stĺpiku za dverami auta. Dizajn pôsobí futuristicky a minimalisticky. Nenájdete na ňom žiadne uletené či zložité tvary. MOTIV.e odvezie okrem šoféra ešte jedného pasažiera.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Malé mestské autíčko poháňa elektromotor, ktorý neprestajne poskytuje výkon 15 kW, no jeho špička je 25 kW. Elektromotor v MOTIV.e má vysoký krútiaci moment, šoférovi je k dispozícii 658 Nm a špička 896 Nm. Toto všetko prenáša na zadné kolesá jednostupňová prevodovka. S hmotnosťou približne 725 kg zrýchli MOTIV.e na stovku za 15 s a dosiahne topspeed vyše 105 km/h, čo do mesta bohato stačí. Na palubu auta dostali 8,8 kWh batérie, s ktorými elektromobil najazdí na jedno nabitie 160 km. Batérie dokážete nabiť za 3 hodiny zo zásuvky v garáži.

Yamaha MOTIV.e

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov