Techniku spoločnú so zodvihnutým Sanderom signalizuje tiež identický rázvor 2604 milimetrov, inak je ale nový Kardian nepatrne väčší. Má dĺžku 4120 mm, výšku 1544 mm, šírku 1773 mm a svetlú výšku 209 milimetrov, čím prekonáva svetlosť Dacie o 8 mm.
CMF-B ale veľa možností konštruktérom nedáva, takže aj nový Renault má poháňané len predné kolesá. Tie roztáča preplňovaný benzínový trojvalec s objemom 0,9 litra, ktorý môže spaľovať benzín i alkohol.
Produkuje 125 koní, maximálny krútiaci moment 220 newtonmetrov a automobilka ho kombinuje výlučne s dvojspojkovým automatom EDC. Výrobca počet stupňov neuvádza, ale malo by ísť o novú sedemstupňovú prevodovku DW23 s mokrými spojkami vyvinutú s Getragom a limitom 230 Nm.
Malý crossover ponúkne základný objem batožinového priestoru 358 litrov, ktorý po sklopení zväčšíte na 1304 litrov. Automobilka bude novinku dodávať na 17-palcových hliníkových diskoch (pravdepodobne za príplatok), s digitálnym 7-palcovým prístrojovým panelom, 8-palcovou dotykovou obrazovkou, šiestimi airbagmi, adaptívnym tempomatom, systémom na sledovanie mŕtvych uhlov a množstvom ďalších prvkov.
Ak má Kardian vaše sympatie a dokázali by ste si ho predstaviť aj vo svojej garáži či na parkovisku pred domom, asi vás nepotešíme. Renault bude tento model vyrábať v brazílskej továrni Curitiba pre juhoamerických zákazníkov a o niečo neskôr spustí produkciu v marockej Casablance, ale šanca, že sa objaví aj v Európe, je v tejto chvíli v podstate nulová.
zdroj: Renault