L
78.00
@Realita____Pozorne som si to prečítal.
Pobavilo ma tvrdenie HMCZ,že teda nakoniec súhlasili s výmenou za nové auto( tým zjavne potvrdili oprávnenosť reklamácie),ale po stupňovaní požiadaviek ( náhr.vozidlo,znášanie všetkých nákladov a pod.) sa rozhodli nakoniec odstúpiť od pôvod.dohody.
Však ale týmto sa HMCZ sami skompromitovali lebo všetky tieto tzv.'stupňované' poźiadavky sú len v zmysle zákona.Totiž zákazník má právo pri reklamácii ( a tá zjavne bola akceptovaná už písomným potvrdením o súhlase s výmenou) na úhradu VŠETKÝCH!!! nákladov v priamej súvislosti s reklamáciou.
Takže zákazník nežiadal NIČ NAD RÁMEC ZÁKONA ,a teda to,že sa to HMCZ nepáči,to na tomto fakte nič nemení.
Len HMCZ očakával,že keď zákazník dostane nové vozidlo,bude držať hubu a krok.
A arogantným zástupcom HMCZ sa nepáčilo,že zákazník postupoval striktne v súlade so zákonom a riešili to tak,že ' tu máš nové auto a drž hubu, a keď nie,nedostaneš ani to'.
To je z toho listu naprosto jasné.
Poučenie:
Nekupovať drahu elektrickú sračku.
A som presvedčený,že Hnujdaj cukne,lebo súd prehrá a ty ako platený lobista elektrických sračiek s tým nič nespravíš,lebo ľudia nemajú ešte našťastie úplne v hlavách nasraté.
A že Hnujdaj sú sračky a zákazník má pravdu dokladá napr.aj toto:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/pres-200-tisic-korejskych-elektromobilu-musi-do-...
Jazdím na: BMW 1M coupé black sapphire, Suzuki Jimny IV kinetic yellow, Mercedes B 180, spoľahlivosť Norika muránskeho
Odpovedať