Vo vyhlásení pre časopis Carsales, viceprezident austrálskej Toyoty pre predaj a marketing, Sean Hanley, sľúbil, že "spalovacie motory a manuálne prevodovky budú existovať ešte dlhú, dlhú dobu." Hanley dodal, že aj napriek smerovaniu k elektrifikácii, najväčší výrobca áut vie, že nadšenci stále preferujú "praskanie, šklbanie a výbuchy," ktoré môže poskytnúť len spaľovací motor (ICE).
Gazoo Racing pre každého, ak treba so syntetikou v nádrži...
Toyota chce urobiť z Gazoo Racing "miesto pre každého auta nadšenca a fanúšika výkonu." Aby to okorenili, GR skúma syntetické palivá, ktoré by predĺžili životnosť spaľovacích motorov. Elektrické športové autá sú tiež prioritou, ako ukázal koncept FT-Se s dvojitým motorom a pohonom všetkých kolies.
Počas rozhovoru Hanley tiež spomenul koncept Yaris M, ktorý sme videli minulý mesiac na Tokyo Auto Salon: "Nechám to na vás, aby ste špekulovali, čo by to mohlo znamenať, ale kto vie, čo budúcnosť prinesie." Tento hot hatch sa vzdal predného 1,6-litrového trojvalcového agregátu súčasného GR Yaris na úkor novo vyvinutého 2,0-litrového agregátu umiestneného za sedadlami. Či išlo o zamaskované MR2 nie je jasné, ale Toyota potvrdila, že jej štvorvalcový turbomotor bude poháňať športové autá.