Black Friday, teda Čierny piatok, je každoročná jesenná výpredajová akcia, ktorá sa zo severoamerického kontinentu postupne rozšírila do všetkých kútov sveta. Názov Čierny piatok pravdepodobne vznikol v dôsledku dopravných problémov, každoročne vznikajúcich pri veľkých obchodných centrách, ktoré zľavové šialenstvo zaradili do svojich marketingových plánov.
Nejedná sa o jediný deň zliav, veľkí obchodníci, vrátane AAA AUTO, svoj tovar zlacňujú minimálne na dobu jedného či dvoch týždňov. „Je určitá skupina zákazníkov, ktorá nenecháva nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu. Black Friday je tak skvelou príležitosťou, ako si zaobstarať čokoľvek za zvýhodnenú cenu. Aj naša spoločnosť v tomto období registruje zvýšený záujem o kúpu novšieho vozidla. Zo skúseností v minulých rokoch vieme, že privedie veľa zákazníkov, ktorí kúpu vozidla dlhšiu dobu odkladali a radi by nákup vyriešili do Vianoc,“ hovorí generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Predaje v AAA AUTO v súčasnej dobe rastú oproti vlaňajšku o viac ako desatinu a už počas minulého víkendu spoločnosť prekonala predajný výsledok celého roka 2017, ktorý bol 75 400 jazdeniek. V priemere sa na 46 pobočkách skupiny v štyroch krajinách mesačne predá viac ako 7 000 vozidiel. K tohtoročným rekordným predajným výsledkom spoločnosti významne prispieva zavádzanie množstva nových produktov a služieb v rámci inovácií. „Veríme, že k nášmu cieľu predať v tomto roku rekordných 84 000 vozidiel, pomôže aj zľavová akcia Black Friday, ktorá naše priemerné denné predaje vždy významne zvýši,“ vysvetlila Karolína Topolová.