Dá sa povedať, že BMW sa v poslednom čase viac ako kedy predtým snaží stavať na imidži. Ba dokonca hrá na spoločenský status. Prosto niečo v zmysle, mať BMW je super a nech si to zaručene všetci všimnú. A typické ľadviny vpredu sú jedným zo základných prvkov zvýrazňovania toho, že ide o bavorák. Práve s nimi dizajnéri v poslednej dobe experimentujú tak odvážne ako nikdy doposiaľ. Veď si len pozrite BMW X2. Dizajnéri dostali manažmentom schválené dokonca otočenie ľadvín dolu hlavou. A potom tu sú typy BMW 7 a X7. Aby som bol presný, musím uviesť, že kedysi dávno tu už boli autá, ktoré mali ľadvinky oveľa vyššie ako majú aj tie najväčšie dnes. Bolo to pred viac než 70 rokmi a boli super štíhle. No nemôžem povedať, že by sa mi vtedy nejako extra páčili. Tie krásne, ktoré eviduje celý svet, prišli s druhou generáciou typov BMW 3 (E30) a BMW 5 (E28).
BMW X2 s opačne otočenými ľadvinami je tiež terčom dišputy dizajnu a vkusu.
Jason Cammisa - americký motoristický novinár známy ako niekdajší redaktor najväčšieho automobilového magazínu v USA Motor Trend to jednoduchým priamym porovnaním zaklincoval. Nepochybujte však o tom, že tieto až gigantické rozmery masky chladiča neboli dlho predmetom diskusií aj v Mníchove. Zvíťazil efekt ohúrenia až agresivity. A treba povedať, že nejednému klientovi nových BMW sa to páči. Sú stotožnení s tým, že to, čo majú radi, ukážu a mal by si to všimnúť aj ten, kto sa "nepozerá". :)
zdroj: Jason Cammisa
Odpovedalo 343 ľudí