Mercedes-Benz by mal pouvažovať nad propagáciou vozidiel aj iným spôsobom, ako to robí dnes. Podľa dostupných informácií pracuje v továrni Sindelfingen zamestnanec, ktorý vlastní 25-ročnú triedu E. Vo svojom okolí robí značke tú najlepšiu reklamu.
Spojka bola jedinou súčiastkou, ktorá vozidlo zastavila pri nájazde až 445 000 km.
Zamestnanec si ho kúpil ako nový a odjazdil na ňom už viac ako štvrť storočia. Michael Nickl si v roku 1992 kúpil základný model z vyššej strednej triedy, Mercedes-Benz 200D generácie W124. Ako študent si vtedy nemohol dovoliť viac, keďže auto bral na splátky.
Michael Nickl na vozidle stále jazdí a kilometre stále pribúdajú.
V tej dobe pracoval pre Mercedes-Benz už 5 rokov. Keďže verzia 300D bola drahá a päťvalec 250D nechcel, vybral si základný štvorvalec. Vo výbave nájdeme látkový interiér, stredovú lakťovú opierku, zadné opierky hláv, centrálne zamykanie, rádio alebo elektricky ovládané strešné okno.
Základná vznetová verzia vtedajšieho Mercedesu-Benz vyššej strednej triedy má pod kapotou dvojlitrový atmosféricky plnený motor s maximálnym výkonom 55 kW (75 k) a krútiacim momentom 126 Nm.
Majiteľ priznal, že vozidlo umýva len príležitostne.
Michael Nickl stále pracuje v továrni Sindelfingen a stále jazdí na tom istom Mercedese. V priebehu rokov už vymenil spojku, brzdy, alternátor alebo vodné čerpadlo. Práve spojka bola jedinou súčiastkou, ktorá vozidlo zastavila pri nájazde 445 000 km. Celkové náklady na vozidlo boli za 25 rokov niečo cez 58 tisíc eur. Priemerná spotreba sa ustálila na hodnote okolo 6 l/100 km. Čo myslíte, najazdili by súčasné vozidlá Mercedes-Benz podobnú porciu kilometrov?