Tím dizajnérov sa usiloval o vyjadrenie originality aj vo vnútri vozidla. Využili na to dizajn „prepojeného kokónu“, ktorý tvar palubnej dosky vyjadruje v podobe „dvojitej bubliny“.
V Európe budú v ponuke dva typy motorov. Oba sú variantmi úplne nového 1,2-litrového trojvalcového zážihového motora HR12. Ten využíva systém plynulého časovania ventilov ako dedičstvo po štvorvalcovom motore HR16, ktorý poháňa modely Note a Qashqai. Výkon je dimenzovaný na 59 kW (80 k) a krútiaci moment na 108 Nm. Emisie CO2 pre túto verziu budú dosahovať 115 g/km.
Okrem nového atmosférického motora ponúkne Nissan aj preplňovanú 1,2-litrovú verziu s priamym vstrekovaním, ktorá v Európe bude štandardne ponúkaná so systémom Štart-Stop. Technologicky pokročilý systém Štart-Stop znižuje emisie CO2 o šesť percent – a pritom motoru umožňuje poskytnúť výkon 72 kW (98 k) a krútiaci moment 142 Nm pri emisiách 95 g/km. Obe motorové verzie možno v Európe nakonfigurovať s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, alebo s prevodovkou s plynulo meniteľným prevodom (CVT).
Nový Nissan Micra sa v Európe začne predávať v novembri 2010.
zdroj: Nissan