Facelift Peugeotu 2008 je rozpoznateľný pomerne jednoducho. Francúzsky crossover kráča v stopách modelov 308, 408 a 508, takže dostal nové väčšie logo, prepracovanú masku a namiesto jedného zvislého pásu diódového denného svietenia na každej strane predného nárazníka sa objavili pásy tri. A ak si k tomu objednáte najvyšší výbavový stupeň GT, budú vám k tomu ladiť aj 3+3 segmenty plne diódových hlavných svetiel.
Podobným spôsobom boli prepracované aj zadné svetlá, nechýbajú nové laky, rozšírenie dizajnu dostupných hliníkových kolies, nové látky čalúnenia a hromada ďalších vecí, ktoré sú obvykle súčasťou bežnej medzigeneračnej modernizácie.
Ako sme už naznačili, najväčšími zmenami prešila elektrická verzia e-2008. V jej prípade konštruktéri zvýšili výkon elektromotora zo 136 na 156 koní a nepatrne sa tiež zvýšila kapacita použitého akumulátora. Namiesto 50 kWh dostanete odteraz 54 kWh a spolu s ďalšími úpravami pohonu Peugeot sľubuje predĺženie normovaného dojazdu podľa metodiky WLTP z 345 na 406 kilometrov.
Elektrická 2008 bude štandardne dostupná s integrovanou nabíjačkou s výkonom 7,4 kW, za príplatok si potom budete môcť objednať trojfázovú 11-kilowattovú.
Na začiatku roka Peugeot rozšíri paletu motorizácií o hybridný variant so 48-voltovou architektúrou, ktorý dostane benzínový PureTech, šesťstupňový dvojspojkový automat s integrovaným elektromotorom a auto ponúkne systémový výkon 136 koní. Automobilka hovorí, že auto bude schopné v meste jazdiť až 50 percent času výlučne na baterku.
Spolu s uvedenými motormi v ponuke ďalej ostáva preplňovaný benzínový trojvalec PureTech s objemom 1,2 litra s výkonom 100 alebo 130 koní, pričom silnejšie prevedenie bude možné kombinovať aj s osemstupňovým automatom.
Rovnaká automatická prevodovka potom bude jedinou možnosťou v prípade, že si do Peugeotu 2008 objednáte diesel 1.5 HDi s maximálnym výkonom 130 koní.
Zmenám sa po facelifte nevyhol ani interiér, v ktorom nájdete modifikovaný prístrojový panel, sériovo dodávaný 10-palcový dotykový displej na palubnej doske a s výnimkou základnej verzie Allure vám Francúzi pribalia aj modernejší digitálny prístrojový panel.
zdroj: Peugeot