„Ja nie som typický marketingový chlapík. Neverím v cieľové skupiny, neverím tomu všetkému okolo. Verím vo vytváranie skvelých produktov. Dúfajme, že bude mnoho ľudí, ktorí ich budú milovať a o tom to je.“
V najbližších rokoch rozhodne nemáme čakať hlučný, rýchly a pozornosť lákajúci Genesis. Kórejská prémiová značka sa radšej zameria na unikátny dizajn, najlepší zákaznícky servis v triede a luxus. „Pokiaľ potrebujete halo auto, tak to nie je naša hra,“ vysvetľuje Manfred Fitzgerald, šéf Genesis.
„Ja nie som typický marketingový chlapík. Neverím v cieľové skupiny, neverím tomu všetkému okolo. Verím vo vytváranie skvelých produktov. Dúfajme, že bude mnoho ľudí, ktorí ich budú milovať a o tom to je,“ zdôrazňuje Fitzgerald. Podľa neho musia byť autá skutočne dobré, aby ich ľudia kupovali a nejaký halo model k tomu nestačí.
Audi má R8, BMW má i8, Mercedes pripravuj hyperšport Project One a aj Lexus mal v minulosti superšport LFA. Podľa Fitzgeralda by nemal takýto halo model žiadny zmysel, najmä keď je blízka budúcnosť o elektromobiloch. Genesis sa teda vydá inou cestou.
„Alternatívne pohonné systémy sú jadrom tejto značky. Skutočne tomu veríme. Keď sa pozriete, čo sa deje s elektrifikáciou, výkon nebude mať naďalej dominantnú úlohu,“ myslí si Fitzgerald. S príchodom výkonných elektromobilov totiž zmizne dominantné postavenie výkonných spaľovacích áut. „Ak dokážete akcelerovať na stovku pod 3 sekundy, nie je jedno, či to bude 2,6 alebo 2,7? Koho to trápi? Našich zákazníkov nie,“ vysvetľuje Manfred Fitzgerald.
Šéf značky Genesis tvrdí, že zákazníci si budú v budúcnosti vyberať podľa značky, dizajnu, konektivity a interiéru. Práve tieto veci majú byť v budúcnosti charakteristické pre jednotlivé automobilky. Ich výkon, dojazd a použité technológie budú totiž veľmi podobné.
Zdroj: motoring