Návrat ku koreňom
Potvrdila to správa o finančnom stave automobilky po roku 2020. Obnovená motoršportová divízia bude mať za úlohu nie len prinášať vylepšenia pre cestné vozidlá, ale aj zapojenie do konkrétnej motoršportovej kategórie. V súčasnosti sú informácie veľmi skromné. V dostupných materiáloch je vyobrazený upravený model L200 (na iných trhoch známy ako Triton alebo Strada). Mitsubishi ako značka nezažíva práve najlepšie obdobie. Z Európskeho trhu by sa dokonca mala úplne stiahnúť, aj keď aktuálne existuje nádej v podobe spolupráce s Renaultom. Práve na jeho výrobných linkách by sa mohli vyrábať niektoré modely určené pre Európu. Tu by však mohla svoju rolu zohrať aj politika.
Renault je totiž štátny podnik a Mitsubishi sa nepáči predstava, že polititci budú ovplyvňovať plány aliancie. Návrat športového oddelenia Ralliart je skvelou správou, ale musíme krotiť naše očakávania. Práve vďaka finančným ťažkostiam by som neočakával, že Mitsubishi sa pustí do továrneho programu vo WRC, aj keď práve tam by sme tri diamanty chceli vidieť najradšej. Reálnejšie by som videl stavbu auta kategórie Rally 2, prípadne okruhové TCR. A keďže prevažnú časť portfólia tvoria SUV a Crossovery, nemožno vylúčiť ani Dakar, aj keď v niektorej z nižších kategórii.
zdroj: motor1.com
foto: topspeed.sk, motor1.com