Jano_1987
07.04.20 01:37
C
@TakuzjaBravo.
1) Motoristický novinár, čo sám priznáva, že nie je najlepším šoférom na svete, ale budiš.
2) Tesla 3 Performance najvýkonnejší možný model so všetkým, čo v tom je možné mať na výkon vs štandardné BMW M3, ktoré sa už rok nepredávalo a je to 5 rokov starý model v tej dobe a nebola to tá najlepšia možná verzia. Najlepšiu verziu Competition pack s lepším diferenciálom, lepšou prevodovkou nevzali, lebo to stálo 3000$ a tým pádom by to BMW bolo drahšie. Lebo pri cene 65 200$ za Teslu je evidentne 66 500$ + 3000$ za BMW M3 Competicione príliš veľa.
3) čas na kolo Tesla Model 3 s Track modom (milión asistentov) vs BMW M3 so štandardným nastavením.
4) jazdilo sa na trati Thunderhill Raceway Park konfigurácia West Course, kde je reálne 2,5 zákruty, inak je to zvlnené rovinka
Výsledok, Tesla s amatérskym šoférom v Track mode porazila na rovinke viac menej M3 v základe bez špeciálneho režimu s amatérskym šoférom, ktorý ako sám priznal, mal problém to odšoférovať, lebo nemal takú podporu od asistentov ako Tesla. Výsledok teda neprekvapil. Čo ste ďalej prehliadli evidentne, po pod 3-4 kolách (väčšina trate rovinka, dĺžka trate 2 míle, teda 3,2km, výkon Tesly klesol na 30-40% výkonu kvôli prehriatiu Tesly. 3 kolá po 1,5 minúte sú 4,5-6 minút. Ale prosím. Buďte šťastný. Top Gear dokázal, že Škoda Yeti je rýchlejšia ako Ferrari. https://youtu.be/vwi8qRf0bXw
Odpovedať