Miesto utlmovania hluku z výfuku tak automobilka musela pristúpiť k ultmeniu zvuku priamo od motora. Okrem pridania filtra pevných častíc je to ďalší krok automobilky, ktorý viedol k stíšeniu produkcie hluku pri prevádzke auta. Zvuk kompresora je veľmi špecifický a tak aj typický pre danú značku.
Kompresor je pre značku Jaguar skutočne prestížnou záležitosťou. Ide totiž o jedného z mála výrobcov, ktorý takýto typ preplňovania používa. Avšak podľa manažéra značky Tanmay Dube prišlo k zmene odhlučnenia motorového priestoru približne pred 2 rokmi.
Zmenená akustická ochrana
Nezmenili samotný kompresor, ale vylepšili akustickú ochranu okolia. K tomuto dôvodu ich podľa informácií dotlačili zákazníci, predajcovia a samotní diskutujúci na fórach. Pre športový model F-Type však k zmene nedošlo.
Otázkou je len fakt, že prečo po pridaní izolácie nezaradili do ponuky aj položku odstránenie dodatočnej izolácie. Jaguar by na tom ušetril peniaze a zákazník by mal k dispozícii pôvodný zvuk motora. Ako sa hovorí, aj vlk by bol sýty, aj ovca celá. Do budúcna však môžeme očakávať ešte výraznejšie utlmenie prejavu kompresora. Uvidíme, ako dlho to vydrží v modeli F-Type.
Zdroj: carthrottle