Ak si to predstavíme na porovnanie výkonu k pohotovostnej hmotnosti, aj tu sa číslo stále zlepšovalo v prospech nových áut. Aj keď teda „pribrali“, výkon to kompenzoval, pričom tento pomer ešte vylepšili.
Pre stránku Which Car odpovedal Markus Flasch, šéf divízie BMW M, ktorý prezradil, že „neexistuje nič s príliš vysokým výkonom, ide o to, ako sa auto naladí a nastaví podovzkovo“. Súhlasíte?
Podľa Flascha je totiž všetko o tom, ako zakomponujete výkon k celku. Nemáme tak očakávať obmedzenie výkonu, jednoducho sa mu bude prispôsobovať podovozok. Sám som však zvedavý, kam to až dokáže zájsť. Fyzika sa jednoducho nedá oklamať.
Aj manuál bude
Flasch tiež prezradil, že manuálnu prevodovku stále budú ponúkať a aj keď išlo v minulosti o základ, dnes je už určená pre nadšencov. Modely M3 a M4, rovnako aj nové M2 kupé, by mali teda používať manuálnu prevodovku a pokračovať tak v tradícii. Vcelku dobré správy, no nie?
Zdroj: autoblog.com