Jeho Youtube kanál a Facebook sledujú tisíce odberateľov. Zaujmú videá našľapaných áut, ale aj adrenalínové kúsky s bežnými vozítkami.
V malom Olivérovi objavili jeho veľký talent veľmi skoro. V troch rokoch dostal elektrické autíčko Mercedes G. Tam kdesi začala jeho láska k značke. O rok neskôr prvýkrát vyskúšal motokáru. Ako azda každý úspešný človek, aj Olivér mal zázemie a podporu doma. Jeho otec, strojný inžinier, sa venoval stavbe a úpravám áut. Olivér mal tak najlepšieho učiteľa. Otec v ňom rozvinul vášeň a lásku k autám a motoršportu. Každý deň si našli čas spolu zajazdiť, avšak nie s cieľom víťaziť v súťažiach, ale pre radosť. V šiestich rokoch sadol za volant auta. Jeho prvým bol upravený Fiat 126 – Polski Fiat. Neskôr začal šoférovať seriózne stroje, ako staré Subaru a Mitsubishi Lancer s pohonom 4x4. Jeho prvou zadokolkou, s ktorou začal súťažiť na domácich podujatiach, bol Mercedes W124 230E.
Oliver Ámon sedel za volantom skôr, než si dokážete predstaviť.
V 17 rokoch už driftoval
O pár rokov neskôr sa rozhodol venovať driftu. Na to však potreboval špeciálne auto. A tak vznikol Mercedes S600 V12. V tom čase mal Olivér Ámon len 17 rokov. Naskočil na vlnu čerstvo sa rozvíjajúcej Gymkhana šou v Maďarsku a hneď v šampionáte zvíťazil. Týmto uchvátil mnohých. Jeho súperi totiž používali oveľa ľahšie a mrštnejšie driftmašiny značky BMW. Mercedes mal síce neprekonateľný zvuk a ľudia ho milovali, no hmotnosť 1900 kg má veľké nevýhody. Ámon sa však nechcel vzdať úžasného zvuku ani obľúbenej značky, a tak sa so svojim tímom rozhodol zostrojiť Mercedes C600 V12 s výkonom 630 koní a krúťakom 900 Nm. A ako sa mu darilo s novou mašinou? Na pretekoch v drifte – Hungarian Drift Chanpionship skončil druhý, hneď za slovenským šampiónom Romanom Kolesárom.
V súčasnosti sa Olivér venuje najmä driftu, úpravám áut a tvorbe zaujímavých videí.