Insignia OPC dostala niekoľko zmien v oblasti svetiel a nárazníkov. Nič významné sa však neudialo.

Pojem facelift je veľmi neurčitý pojem, ktorý označuje isté omladenie v určite fáze života konkrétneho typu. Väčšina výrobcov zmení dizajn svetiel a predného nárazníka, možno do ponuky pribudne zopár nových motorov. Iné automobilky drasticky zmenia dizajn. V niektorých prípadoch ide len o zmenu techniky. Každý výrobca to jednoducho chápe po svojom.

Opel si zvolil veľmi logickú cestu a teda vylepšil najslabšiu časť Insignie OPC. Dizajn ostáva prakticky nezmenený. Minimálne zmeny nájdu skutočne len detailisti. Väčšina faceliftu sa sústredila v oblasti zadnej nápravy a podvozku. Opel tvrdí, že vymenil až 60 percent všetkých komponentov zadného zavesenia kolies. Hlavným cieľom bolo odstránenie vibrácií a hluku. Výrobca upravil aj stabilizačnú kontrolu, ktorá má ešte viac potláčať snahy podvozku o nedotáčavosť. Nové naladenie dostali aj tlmiče FlexRide.

Po facelifte "obyčajnej" Insignie prišiel rad aj na výkonnú verziu OPC. Výrobca sa sústredil najmä na jazdné vlastnosti. Výkon ostal nezmenený. Dizaj prešiel minimálnymi úpravami.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Pod kapotou ostáva všetko po starom. Pohon aj naďalej zabezpečuje 2,8 litrová twin-turbo V6, ktorá dosahuje výkon 239 kW (325 k) spolu s maximálnym krútiacim momentom 435 Nm. Z 0 na to 100 km/h to Insignia OPC zvládne za 6 sekúnd a maximálku má limitovanú na 250 km/h. Ručička tachometra sa po doplatení za OPC Unlimited môže vyšplhať až na 270 km/h.

Jedna významná novinka sa odohrala aj v interiéri. Za príplatok si môžete do svojej Insignie OPC objednať automatickú prevodovku s pádlami pod volantom. Omladený Opel sa predstaví na autosalóne vo Frankfurte.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj:  Opel Insignia 2014 - vlajková loď po facelifte