Nastaviť posed sa dá zvládnuť za pol minúty. Toľko času musí mať absolútne každý. Dobrý výsledok ovplyvní nielen bdelosť, cit pre auto, ale aj zdravšiu chrbticu.
V spolupráci so značkou OMV, v rámci zvýšenej starostlivosti a pridanej hodnoty pre hlavne mladých vodičov, ktoré reprezentuje slogan We Care More, pripravujeme seriál krátkych poučných videí na rôzne témy z denného života motoristu. V prvej časti sa spolu s hosťom Ivanom (28) podrobnejšie venujeme dôvodom a postupu - Ako nastaviť posed vodiča správne a bezpečne? To, čo vo videu rozoberáme cca 10 minút zvládne každý za menej než pol minúty. Podstatné je zapamätať si postup jednotlivých 6 krokov. Nájdete ich vo videu spolu s dôvodmi prečo a ako:
Nastaviť posed sa dá zvládnuť za pol minúty. Toľko času musí mať absolútne každý. Dobrý výsledok ovplyvní nielen bdelosť, cit pre auto, ale aj zdravšiu chrbticu.
Takéto videá môžem len pochváliť, takže super robota Maroš a "partneri". Snáď ich uvidíme viac, keďže mnoho ľudí na moje prekvapenie nemá poňatia, ako nastaviť správny posed, svetlá, ako dofúkať pneumatiky a pod. Palec hore
To uz som videl pred par dnami na youtube ;) ale inac tiez chvalim + kedze som bol na skole smyku v superdrive par veci tam este niesu napriklad ako sa drzi volant. Musim povedat ze mi to dost dalo aj ked to boli len zaklady
Na supermana tu v Bratislave jazdi dost vela ludi co si vsimam, len krutim hlavou a v duchu sa smejem :) Aj ked sa to pri istom style a rychlosti jazdy da akceptovat chcel by som vidiet keby sa im aktivoval airbag a ta ruka by dotycnemu pekne strelila do hlavy (samozrejme dost nepravdepodobna situacia)
Zaroven kvoli tomuto skvelemu drzaniu volantu by museli vracat ruku pri pravotocivej zakrute a tak sa ani nedivim ze nepouziju smerovky, vsak naco.
Vsetkym co absolvovali autoskolu a aj tym starsim by som odporucal taky SuperDrive nech z Vas tie pridrble navyky vyzenu ako exorcista diabla z tela. Viem ze nie kazdy ma ambicie soferovat alebo byt panom soferom ale toto su zaklady. Nie len "ja ja ja a nikto iny"
@santa99santa99: u nas v Modre tomu roky hovorime senecky syndrom, vsimni si chlapcov z okresu SC za volantom
@santa99My na severe používame výraz " Čadčansky taxikar , typ 1. " a " ...typ 2." .. typ 2. je keď ma pravý lakeť cez opierku až na spolujazdcom sedadle , hlavu v strede auta ...
... takým sa musí bombovo pozerať do zrkadiel , heh
A ja držím volant palcom a ukazovakom lavej ruky v polohe pol siedmej
a ked treba zvolím iný uchop ,
nechapem prečo by som mal stale držat ruky tri-štvrte na dve
ked idem po ceste rovno a hlavne ked idem 60 km/h cez dedinu
ked idem po klukatej okreske 120 km/h vtedy držím volant v spominanom tri-štvrte na dve , inak nie
A ešte sa mi pači ako niektorí ručkuju po volante na parkovisku ako opice....
@Laco brzdaPreto som napisal ze za istej situacie je to akceptovatelne.
Keby si nemal posilnovac tak by som si tvojho kavomiesaca velmi rad vychutnal :) Nic v zlom samozrejme. Navyse si tocenim volantom na mieste nicis gumy. Rozumnejsie by bolo sa pritom aj pohybovat.
@Laco brzdaLacike, praveze ked ides cez dedinu tak by si mal drzat volant spravne, Pretoze ked ti vybehne napriklad pes do cesty, alebo nedaj boze dieta, tak potrebujes mat 101% kontrolu nad vozidlom, aby si sa kolizii vyhol. Lenivy uchop volantu je preto ospravedlnitelny maximalne tak na dialnici, kde pri niektorych dnesnych autach uz vlastne ten volant ani drzat nemusis...