Spolu so špecialistami z EB Cars detail ukáže, ako sa o tmavé auto so svetlým koženým interiérom starať. Prezradí akú má limuzína Genesis DH spoľahlivosť, dlhodobú spotrebu, najväčšie chyby a čo je a čo nie je možné zmeniť.
Začiatkom jari 2021 sme podrobne predstavili podľa nás Najlepšie auto do 20 000 € - zánovný Genesis DH 3.8 V6. Stále sme presvedčení, že vo svete áut za dané peniaze neexistuje lepšia protihodnota. Po 15 mesiacoch a 20 000 kilometroch denného užívania Maroš sumarizuje najväčšie nedostataky luxusnej limuzíny.
Spolu so špecialistami z EB Cars detail ukáže, ako sa o tmavé auto so svetlým koženým interiérom starať. Prezradí akú má limuzína Genesis DH spoľahlivosť, dlhodobú spotrebu, najväčšie chyby a čo je a čo nie je možné zmeniť.
@ľubošKupil som s 94t km, teraz je 123t km. Ostatne je velmi v pohode.
@Dzeikobahoj, je to vsade vo videu vidno na logach :)
volaju sa EB Cars - Bernolakovo
Zaujimave, ze autor v prvom videu tvrdil, ze sa jedna o jeho "rodinne" auto v ktorom sa bude vozit zena a dcera. Ale okrem ineho tvrdi, ze auto kupil za 18500 eur bez DPH. Mna by teda zaujimalo ako sa da kupit rodinne a teda sukromne auto bez DPH? Lebo je to auto do 20k ci nie je? Pokial viem tak sukromna osoba a teda rodina kupuje za ceny s DPH? Ci sa tu niekto nesikovne priznava k neodvedemiu dane a poistneho a skreslovaniu hospodarskej evidencie? Ts ts ts.
@-Normálne, kúpiš na firmu...
Ako všetky X6, X5, Audi Q7,#Q8, Mercedes Gl a xxx ďalších, v ktorých vidíš zásadne iba babenky, občas s deckami do škôlky...
Aj keď by mala taká babenka používanie takého auta zdaniť , ako príjem, tak vari uznaš, že je rozdiel medzi umastenym živnostníkom v montérkach a takou peknučkou, chutnučkou dámou.....
Áno, treba zdrat z kože toho umastenca!!!:=))
@-Ono ide o taký malý podvod. Na firemnom aute by mali jazdiť iba zamestnanci. Môžu ho využívať aj na súkromné účely. Žiaľ často sa to robí tak, že otecko/mamička na firmu kúpia autá, aby umelo znížili zisk, autá dostanú rodinný príslušníci a tí na nich veselo jazdia, kľudne aj za firemné peniaze. V rámci Slovenska prakticky sa asi nekontroluje vôbec, či vôbec daná osoba môže šoférovať auto, keďže na to treba splnomocnenie.
@Jano_1987Ešte v 1990 roku bolo povinné mať nápis na aute, názov podniku a mesta.
Samozrejme, poslanci rýchlo pochopili, že by týmto obmedzili svoje vymoženosti a zrušili to.
Dokonca, dovtedy bol ešte povinný aj príkaz na jazdu a bez povolenia nadriadeného by to bolo na pokutu...
Veru, výhody pre pánov ostávaju, chudobe vyššie dane!!! :=)
@Jano_1987Akurat ked sa firemne auto pouziva na sukromne ucely zamestnancom, tak sa musi "dodanit" ;-). Takze tvrdenie, ze je to auto do 20k tym padom nie je moc pravdive. Lebo keby sme to chceli brat z pohladu dani, tak to mozme rovno kupit auto s koncovou cenou 30380 eur. Odpocitame DPH, auto dame do nakladov a znizime zaplatenu dan(teda ak nejake dane platime) a vysledna realne zaplatena cena auta bude 20k euro. A tym padom sme mohli rovno kupit nejaky MB E a nie tuto parodiu.
@-Neviem ako to je presne, to by musel vysvetliť účtovník. Ale dosť známych má firemné auto, ktoré používa na firemné účely, ale môže ho používať aj na súkromné účely. Ale niečo zamestnávateľovi prispievajú každý mesiac.
Niekde som zachytil, že cestovanie do/z roboty že vraj by nemalo patriť pod firemné jazdy. Neviem, čo je na tom pravdy.
V každom prípade ide o odrb, ako aj v prípade jedného pána, čo prezentoval, že si kúpil BEV za smiešne peniaze. Nakoniec sa ukázalo, že je to firemné auto bez DPH, uplatnil si na to tie dotácie a neviem čo všetko k tomu. Ale tvrdil, že to auto ho vyšlo len na XY peňazí. Pritom podľa popisu to ani ako firemné auto neslúžilo, skôr ako čisto súkromné.
@-Je sakra veľký rozdiel, dat 20, alebo 30.000 eur...
Za 24 kk sa Mercedes, s dobrým motorom, s takýmto výkonom a ročníkom NEDÁ kúpiť...
A dat 30.000 eur, pričom bude ťažko v stave toho Genesisa, to tiež nie je žiadna výhra.
10.000 eur stačí niekomu na par rokov jazdenia.
Pričom prepad cien bude nižší práve u Genesisa., lebo ten už gro ceny stratil.
@ľubošLenze ja pisem o tom, ze toto auto nebolo do 20k euro ako sa to snazi autor prezentovat. Kedze stalo 18500 euro bez DPH a kupene v CR kde je 21% DPH, takze to auto ako "rodinne" realne stalo 22385 euro. A tych 30k bolo myslene v ramci "autorovho uvazovania", lebo auto za 30380 zaplatis bez dane nejakych 25300 a nasledne ked to das do nakladov, tak ak platis dane tak pocas nasledujucich 4 rokov "usetris" na dani z prijmu dalsi 5300 eur a tym padom konecna cena bude tych 20k ;-).
Ina vec je sockovanie a kupovanie akoze lacneho luxusneho auta za 20k euro. Konkretne v pripade tohto auta pride vytriezvenie z "dobrej kupy" v pripade akejkolvek malej nehody. Vzhladom na minimalne predaje predpokladam, ze nahradne diely z druhovyroby nie su ziadne a orginal diely ti bude svk zastupenie zhanat z Korey alebo USA a v pripade akejkolvek aj malej nehody budes rad ked bude ucet "len" 10k euro.
@-ach ty nekonecny hejter pomlckar, keby ti aspon z polovice tak slo poobzerat sa okolo seba ako ti ide hejtovanie, zosmiesnovanie, spochybnovanie a znevazovanie, svet tu na topspeed.sk by bol ovela krajsi. trvalo mi 15 sekund najst pre teba tieto dva odkazy, dalej a v inych krajinach sa mi hladat nechce, nie si toho hoden!
https://www.autobazar.eu/hyundai-genesis-38-gdi-232kw-a-t-id20923843.html
a
https://www.autobazar.eu/hyundai-genesis-38-v6-gdi-htrac-id20767954.html
AKE CENY VIDIS? LEBO JA HLBOKO POD 20t a to aj S DPH!
@MP54Jasne, ale je uplne v poriadku, ked nadsenec do auto povie, ze je skvele nejake japonske auto vsak? A presne takto "neakceptovatelne" to bolo v 80 a 90 rokoch tvrdit o japonskych autach. svet sa vyvija kamosko a hyundai/kia uz dekadu nie su to, za co ich povazujes. mozes len plut a prskat, to co robia robia skvelo a dokonca sa menia a vyvijaju rychlejsie ako kedysi japonci. paci/nepaci - tvoj problem, ale to su fakty.
@cctToho sa nie len ty, ale nik z nas nedozije, aby naj auta boli ruske. lebo to sa nikdy nestane, nie su nato ani len tie elementarne predpoklady a moznosti. ale snivaj dalej...
@MaroS TOPSPEED.skV poriadku,aj to je názor... Ale holý fakt je že stále Hyundai a Kia ostanú len Hyundai a Kia,,, otrasné interiéry kvalita na úrovni čínskych plastových hračiek,. Náhradné Diely drahšie ako na BMW,nikto to nechce/nevie servisovať ,extrémne rýchlo strácajú hodnotu,takmer nikto to nechce,a následný predaj jazdeného korejca je zábavka na minimálne rok a viac. Tiež som sa nechal nahovoriť, kúpil som natrepal behom roka takmer 4000 e do dielov a motor aj tak nešiel tak ako by mal.... Potom som sa rok a pól snažil predať,a nešlo to nakoniec som predal za pár šupov známemu, ktorý mi to dodnes vykrikuje. A ten interiér no grcal som vždy keď som do toho sadal,a v noci mi to ich podarené modré podsvietenie tlačítok išlo oči vypáliť. To si radšej priplatím za nemca, dokonca aj frantíkovia sú oveľa, oveľa lepší....
@MP54607 mi asi 4 roky stála v servise, nebolo času ju porobiť, iba čo mechanik urobil STK a nejaké maličkosti, včera som ju zobral, lebo treba opraviť 508,
Takže : čo ma ŠOKOVALO, aká je takmer 18 ročná herka s vyše 500.00km TICHÁ, ako motor, 2,2 zatahuje, aký je neskutočny komfort sedenia, výhľad do strán a šikmo vpredu, žiadne pazvuky v interiéri, trochu počuť podvozok na veľkých nerovnostiach.
508 je oproti tomu obyčajný kostitras, nepohodlné, hlučné, v 607 počuť iba šum vetra, na spôsob zajazdového atutobusu / ma 2-ite okná.
Čo chcem povedať?
Genesis ukáže svoje kvality po 10-15 rokoch, po presadnuti z konfekcie nižšej - strednej triedy.
Nieco podobné, ako na Kanarskych, kde taxikár mal vari 25-30 ročný Mercedes, s božským pohodlím.
Po odvezeni sa novým, ešte niekedy v 2012, som mu nechtiac dal za pravdu.
Od istého času a veku, nie bočné preťaženie G, ale komfort... :=)
@MaroS TOPSPEED.skPresne tak, trh sa vyvíja, a čo platilo pred rokmi, nemusí platiť dnes. Dokonca nemusí ani platiť to, ze ruské autá nikdy nebudú patriť k tomu najlepšiemu, lebo taká je súčasnosť a do budúcnosti nikto nevidí, stačí, že sa vytvorí nový brand, suroviny majú, nejaká tá spolupráca s Číňanmi, ktovie. Ale poniektorým stačí dobrý marketing a povesť spred niekoľkých rokov. Ja mám Francúza, maximálna spokojnosť, môže mi kľudne niekto rozprávať o tom, aké mám zlé auto a že jediné dobré sú nemecké :-) za mňa tento Genesis by som si vedel predstaviť u seba v garáži (vlastne ja mám prístrešok), seriózny kus auta, tých pár spomenutých somarín nestojí za reč. Ale chápem, keby to má znak Audi, bolo by to lepšie, sused by predsa chytal hysáky… Ach jaj