Najdôležitejším faktorom sú, jednoznačne, fotografie. Prvý dojem, ktorý predávajúci zanechá u prípadného záujemcu, vzniká práve vizuálnym zobrazením vozidla. Autobazar.EU odporúča použiť na fotenie kvalitný fotoaparát, nie zastaraný mobil. Tiež je nutné vytvoriť viacero fotografií, na zobrazenie auta z viacerých pohľadov. Fotoalbum má obsahovať nie len fotky prednej masky, ale zábery zozadu a zboku, tiež fotografie interiéru, kufra a motora a zaujímavých detailov. Trebárs zábery na disky, prístrojovú dosku a pod. Auto treba fotiť umyté, upratané a povysávané.
Dnes sú v ponuke stovky, aj tisíce podobných áut, ako predávate práve vy. O to väčšiu pozornosť treba venovať dôkladnému vyplneniu všetkých technických údajov, a údajov o výbave. Časovo ide o náročnejší úkon, ale portál Autobazar.EU čerpá z bohatej databázy údajov a pri vkladaní inzerátu stačí vybrať konkrétny typ vozidla napr. podľa názvu v technickom preukaze, a všetky údaje sa následne automaticky predvyplnia. Napriek tomu je úplne na mieste finálna kontrola, pri ktorej si predávajúci ponuku ešte raz prezrie a overí, či údaje súhlasia s inzerovaným vozidlom.
V prípade, ak má ponúkané vozidlo niečo navyše, čo by ho mohlo uprednostniť pred konkurenciou, je ideálne uviesť to do poznámky. Platí to však aj v prípade, že niečo na aute nefunguje správne. Zatajovaním porúch sa predaj auta nijako neurýchli, skôr naopak. Určenie správnej ceny je rovnako dôležitým faktorom. Portál Autobazar.EU myslí aj na to a už priamo pri zadávaní ceny porovnáva ceny áut rovnakých, v čase zadávania už inzerovaných modelov na stránke. Poskytuje tým presný prehľad o tom, či cenová ponuka bude patriť k tým atraktívnejším alebo naopak. Uvedením zámerne nižšej ceny, ako inzerent reálne za auto požaduje, je vyslovene zlým ťahom.
Pokiaľ chce predávajúci dostať svoj inzerát pri vyhľadávaní viac do pozornosti záujemcov, priamo na predné priečky, odporúča sa využiť službu zvýraznenia a topovania. Určite ide o účinnejší nástroj ako uvedenie zavádzajúcej ceny, pričom inzerát s takouto službou má v priemere viac ako päťnásobný počet zobrazení. Prirodzene to znamená väčšiu šancu na predaj.
Na záver inzerátu je dôležité uviesť ako telefonický kontakt, tak aj e-mailové spojenie. Viacero ľudí totiž preferuje výlučne jednu alebo druhú formu kontaktu, podľa zistení portálu Autobazar.EU to však prináša zbytočné ochudobnenie sa o niektorý z komunikačných kanálov. Zadaním inzerátu však predaj ani zďaleka nekončí. Veľmi pozitívne je vnímaný predávajúci, ktorý trpezlivo a ochotne odpovedá na prípadné otázky a žiadosti o dodatočné informácie o vozidle zo strany záujemcov. Prívetivý prístup k záujemcom môže nejedného z nich pozitívne nakloniť a priviesť k rozhodnutiu kúpiť si práve takto ponúkané vozidlo.
Webový portál Autobazar.EU vznikol v júni 2004. V súčasnosti je najnavštevovanejším inzertným auto-moto portálom na Slovensku, ponúkajúcim jazdené vozidlá. Aktuálny stav registrovaných užívateľov je 364 tisíc, zároveň disponuje počtom približne 363 470 ponúk. Ako prvý slovenský portál vo svojom segmente vstúpil v januári 2013 do najuznávanejšieho systému meraní návštevnosti- AIM monitor SR, pričom tieto merania jeho pozíciu jednoznačne potvrdili. Na svojom webfóre vybudoval najväčšiu auto-moto komunitu v SR vôbec.