Od 911 s pohonom všetkých kolies neočakávame, žeby v rýchlosti dokázala predstihnúť 911 s pohonom zadnej nápravy.

Od 911 s pohonom všetkých kolies neočakávame, žeby v rýchlosti dokázala predstihnúť 911 s pohonom zadnej nápravy.

Oko bežného človeka zmeny postrehne len ťažko. Pre nás všetkých by to však nemal byť až taký problém. Štvorkolka je od svojej kolegyne s pohonom zadnej nápravy odlišná len v detailoch. Zadné blatníky sú širšie o 22 mm a zadné kolesá majú o 10 mm viac. Zadná časť v oblasti svetiel a označenia dostala pozmenený dizajn.

Po technickej stránke sú verzie AWD odlišné od RWD len v použití pohonu všetkých kolies. Vďaka novej konštrukcii je generácia 991 od predchádzajúcej 997 ľahšia o 65 kg. Porsche zatiaľ neposkytlo bližšie informácie o pohone všetkých kolies. Vieme len toľko, že novinka bude používať poslednú verziu Porsche Traction Management. Štandard bude tvoriť 7 stupňová manuálna prevodovka, ktorú môže na želanie vystriedať 7 stupňový automat PDK.

Napriek tomu, že 911 Carrera 4 a 4S majú väčší výkon, výrobca zredukoval hmotnosť o 65 kg a spotrebu znížil o 16%.
Kabriolet s elektricky ovládateľnou plátenou strechou je v oboch prípadoch o niečo pomalší ako verzia kupé.

Kabriolet s elektricky ovládateľnou plátenou strechou je v oboch prípadoch o niečo pomalší ako verzia kupé.

Vo všeobecnosti očakávame, že štvorkolka bude mať horšiu dynamiku. Na papieri vyzerajú jazdné výkony zatiaľ nasledovne. 911 Carrera 4 s 3,4 litrovým šesťvalcom bude mať výkon 257 kW (350 k). Kupé s touto výzbrojou zrýchli na 100 km/h za 4,5 sekundy a maximálne dosiahne 285 km/h. Kabriolet je na tom o niečo horšie. Šesťvalec vytlačí auto na stovku za 4,7 sekundy a rozbehne ho na 282 km/h.

Silnejšou z dvojice je samozrejme 911 Carrera 4S. Z 3,8 litrového motora prichádza výkon 294 kW (400 k). Zrýchlenie prebehne za 4,1 sekundy (kabriolet- 4,3 s). A maximálna rýchlosť predstavuje 300 km/h (kabriolet- 296 km/h).

Porsche zverejnilo len niekoľko fotografií. Na bližšie info spolu s údajmi o cenách budeme musieť čakať až do začiatku autosalónu v Paríži.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj ako sme vítali novú generáciu 911.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov