BMW i3 podľa technickej špecifikácie ani náhodou nevyzerá zle. Elektromotor poháňajúci zadnú nápravu má hmotnosť 50 kilogramov a produkuje výkon 125 kW (170 k) a krútiaci moment 250 Nm.To nie je vôbec zlé na malé auto, ktoré váži 1195 kilogramov a rozloženie hmotnosti má v ideálnom pomere 50:50. Na stovku tak dokáže akcelerovať za 7,2 sekúnd a maximálna rýchlosť je elektronicky limitovaná na 150 km/h. Dojazd i3 je vďaka 22 kW lítium-iónovej batérii 130-160 kilometrov. Šťavu doplníte bez problémov cez noc, alebo počas pracovnej doby, pretože z obyčajnej zástrčky to trvá osem hodín. Z verejných rýchlonabíjacích staníc trvá nabitie na 80 percent kapacity iba pol hodiny. BMW i3 jazdí na 19-palcových kolesách obutých do pneumatík 155/70 R19.
Ohľadom ceny by sme mohli uznať, že BMW je prémiová značka. Ale úprimne som zvedavý na predaje i3, za ktoré si automobilka bude pýtať na nemeckom trhu 34950 Eur. To nie je vôbec málo, za také peniaze kúpite napríklad BMW 320i s výkonom 184 k alebo Audi A5 1,8 TFSI. To i3 odsúva do pozície, v ktorej si ju kúpia len eko nadšenci s poriadne hlbokou peňaženkou. Ale možno .... BMW pozná svojich zákazníkov a vie čo robí.