Mottom prvého videa je: "Väčšina áut sa spolieha na reflexy, trieda E ich vylepšuje." Mercedes v ňom predstavuje systém, ktorý pomáha vodičovi urobiť správny vyhýbací manéver. V prípade, že rozozná riziko zrážky s chodcom, ktorý náhle vojde pred auto, vypočíta vhodnú trajektóriu a natočí kolesá na dostatočný vyhýbací manéver. Auto sa však nevyhne samo. Manéver musí začať vodič sám a zodpovednosť je stále na ňom. Ak nereaguje volantom, prichádza na rad automatické brzdenie.
Heslom druhého videa je: "Väčšina áut reaguje, trieda E koná." Automobilka v ňom predstavuje jednu z funkcií systému PRE-SAFE. Ten pripraví auto na náraz ešte pred samotnou zrážkou. Mercedes ho používa už od roku 2002, znova mu pridala užitočné funkcie. Jednou z nich je ochrana proti bočnému nárazu. V prípade, že senzory rozoznajú neodvratný náraz zboku, systém nafúkne vak v bočnici sedadla a odsunie ľudské telo ďalej od dverí. Ide o pár centimetrov, ktoré môžu znamenať rozdiel medzi životom a smrťou.
Tretie video s podtitulom: "Mercedes nie je navrhnutý iba aby zachránil váš život, ale aj kvalitu života." Opäť sa týka systému PRE-SAFE. Tentoraz je však zamerané na prvok, ktorý cháni sluch cestujúcich proti trvalému poškodeniu. Svaly, vďaka ktorým počujeme, totiž nie sú schopné regenerácie. Preto systém tesne pred nárazom vydá nepríjemný zvuk z reproduktorov. Svaly sluhových orgánov naň reagujú stiahnutím, následkom čoho lepšie zvládnu hluk pri náraze.
Posledné video sa týka spomínanej autonómnej technológie. Jeho mottom je: "Všetky autá sú navrhnuté tak, aby vás tam dostali, trieda E je navrhnutá tak, aby vás tam dostala oddýchnutých." Automobilka v nej predstavuje systém DRIVE PILOT. V podstate ide o podobný systém ako v poslednej dobe často omieľaný Autopilot od Tesly. Mercedes však stále vyžaduje vodičove ruky na volante, hoci už s bežnou sériovou triedou E testuje aj plne autonómnu jazdu.
Zdroj: Mercedes