Pozrite sa, prečo Nissan postavil GT-R LM Nismo ako predokolku s motorom vpredu.
Zdroj: autoblog.com
História a všeobecné znalosti nám hovoria, že pretekárske auto by malo mať pohon aspoň zadných kolies a motor umiestnený v strede. Z tohto pohľadu sa nám môže zdať rozhodnutie Nissanu postaviť špeciál triedy LMP1 s pohonom len prednej nápravy prinajmenšom zvláštne. Prečo Nissan čúra proti vetru? Prečo ignorujú desiatky rokov skúseností? Prečo postavili Nissan GT-R LM Nismo ako čistú predokolku? Ben Bowlby vysvetľuje, že oni si myslia, že pohon predných kolies im dáva výhodu. Jazdec tímu, Jann Mardenborough hovorí zase o maximálnej aerodynamickej efektivite a vysokej rýchlosti na dlhých rovinkách v Le Mans. Toto a ešte omnoho viac sa dozviete v nasledujúcom videu.
Pozrite sa, prečo Nissan postavil GT-R LM Nismo ako predokolku s motorom vpredu.
Zdroj: autoblog.com