Volkswagen plánuje nasadiť Golf v posledných štyroch pretekoch sezóny TCR
Volkswagen postavil Golf TCR, spolupracovali s pretekovým oddelením Seatu a tímom Franza Engstlera. A výsledok? Okruhová predokolka s výkonom 330 k a 6-stupňovou DSG prevodovkou.
Z motoru dostali 330 k a 410 Nm
Pri vývoji spolupracovali s pretekovým oddelením Seatu a využili ich poznatky zo Seatu Leon Cup Racer. Ďalším partnerom pri stavbe nového pretekárskeho auta bol tím Franza Engstlera, Liqui Moly Team Engstler. Na pohon použili motor z Volkswagenu Golf R, teda 2,0 litrový prepĺňaný 4-valec, akurát namiesto 300 k a 380 Nm z neho vyžmýkali 330 k a 410 Nm. Výkon neprenášajú na všetky kolesá ale cez 6-stupňovú DSG prevodovku len na prednú nápravu. Špeciál držia na ceste 18-palcové kolesá a oproti produkčnému Golfu je asi o 40 cm širší. Inžinieri nezabudli ani na spliter, či karbónové krídlo.
Pretekársky Golf poháňa 2,0 litorvý prepĺňaný 4-valec s výkonom 330 k
Hoci je už sezóna TCR v plnom prúde, Volkswagen nasadil pretekársky Golf až v uplynulý víkend v Rakúsku. S autom budú pretekať ešte v Singapure, Thajsku a na posledných pretekoch v Macau. Ak všetko pôjde dobre, zákaznícke tímy by mohli s novými špeciálmi štartovať už v budúcej sezóne.
Zákaznícke tímy budú môcť štartovať s Golfom počas budúcej sezóny
Zdroj: autoblog.com