V dizajnovom móde dokáže prejsť plug-in hybrid na elektrický pohon 62 km. Keď je automobil v aerodynamickom tvare, tak sa dojazd zvýši na 66 km.
Štúdia má tvar 4-dverového kupé. Zadná časť sa dokáže natiahnuť až o 39 cm a tým vytvoriť aerodynamický tvar kvapky. Predný nárazník sa dokáže zväčšiť o 2,5 cm smerom dopredu a 2 cm smerom dozadu, čím vylepší obtok vzduchu okolo prednej časti karosérie a predných kolies.
Mercedes IAA v aerodynamickom móde
Blatníky sa dokážu natiahnuť v rozsahu 55 mm. Pohyblivá je aj mriežka chladiča. Všetky zmeny sa podpisujú pod lepšiu aerodynamiku vozidla. Kým v pomalých rýchlostiach je automobil pekný, vo vysokých rýchlostiach sa zmení na „aerodynamický šíp“.
Dizajnéri sa pri tvorbe interiéru údajne inšpirovali v súčasnej triede S. V kabíne nájdeme dotykové obrazovky a najmä bielu farbu. Riadiaci systém IAA dokáže komunikovať na ceste s ostatnými autami. Upozorní vás tak napríklad na nehodu, či nebezpečenstvo pred vami.
Môžeme v koncepte IAA hľadať budúcnosť typu CLS?
5-metrová limuzína
Koncept IAA má na dĺžku 5040 mm (v dizajnovom móde), v aerodynamickom móde narastie na 5430 mm. Šírka v aerodynamickom nastavení je 1995 mm a výška len 1305 mm. Rázvor má hodnotu 2975 mm.
O pohon štúdie sa stará hybridná pohonná sústava s výkonom 205 kW ( 279 koní). Maximálna rýchlosť je 250 km/h. V dizajnovom móde dokáže prejsť plug-in hybrid na elektrický pohon 62 km. Keď je automobil v aerodynamickom tvare, dojazd sa zvýši na 66 km.
Zdroj: carscoops