Prvé dve predajne, ktoré prešli modernizáciou, sú v Oxforde a v Moskve. Po celej Európe je modernizovaných už 125 predajní a všetkých 2,500 má byť hotových do roku 2018. Nissanu sa modernizácia už začala vyplácať. Zákazníkom prináša inovácie a viac vzrušenia, no čo je najdôležitejšie, Nissanu prináša viac zákazníkov a tým pádom lepšie predaje.
Nissan chce nalákať zákazníkov späť do predajní
Nissan vraví, že počet návštev zákazníka v predajni pred kúpou auta klesol z piatich (pred 10 rokmi) na jednu. Okrem samotných predajní vymyslel Nissan novinku s názvom eVision. Je to služba pre vyťažených zákazníkov a funguje na báze toho, že mechanik kameruje zákazníkovo auto, pričom sa zameriava na veci, ktoré je treba na aute riešiť, napr. výmena pneumatík. Následne pošle Nissan zákazníkovi email s videom a zákazník si môže zvoliť, či chce, aby servis vymenil pneumatiky alebo nie.
Senior viceprezident spoločnosti Nissan pre predaj a marketing Guillaume Cartier sa k celej záležitosti vyjadril veľmi nadšene a hovoril aj o tom, ako sa v Nissane snažia zo zákazníka urobiť stredobod všetkých ich aktivít a že nástup a rozvoj internetu ich prinútil zmeniť komunikáciu so zákazníkom. Okrem toho nezabudol spomenúť, že charakteristickými atribútmi značky Nissan sú kvalita a dôvera a že štandardy pre zákazníkov by mali byť všade rovnaké.