Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Nové Suzuki Ignis je postavené na rovnakej platforme, ako Baleno. Môžeme teda očakávať podobné motory a to atmosférickú 1,2 Dualjet s výkonom 90 koní a krútiacim momentom 120 Nm, ďalej preplňovanú 1,0 Boosterjet s výkonom 112 koní a krútiacim momentom 170 Nm a pravdepodobne aj mikrohybridnú verziu SHVS, ktorej základom bude jedna-dvojka a bude vedieť rekuperovať energiu pri brzdení.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Oproti konceptu sa sériová verzia veľmi nezmenila

Príjemným prekvapením je, že sa sériová verzia oproti konceptu príliš nezmenila. To sa tak často nevidí. Celá predná časť zostala v podstate rovnaká, zmenili sa akurát spätné zrkadlá, zadné svetlá a zmizli „žiabre“ na C-stĺpikoch, čo je trochu škoda. Interiér má hravý a moderný dizajn, nechýbajú farebné doplnky a centrálny displej multimediálneho systému. Ignis bude mať podľa všetkého dve verzie. Jednu obyčajnú a druhú trochu drsnejšiu s názvom Trail. Suzuki to ale zatiaľ nepotvrdilo. Verzia Trail má byť lepšia v teréne, takže bude mať zrejme pohon všetkých kolies. Všetky oficiálne informácie sa dozvieme na Tokijskom autosalóne.

zdroj: inautonews