Nové Suzuki Ignis je postavené na rovnakej platforme, ako Baleno. Môžeme teda očakávať podobné motory a to atmosférickú 1,2 Dualjet s výkonom 90 koní a krútiacim momentom 120 Nm, ďalej preplňovanú 1,0 Boosterjet s výkonom 112 koní a krútiacim momentom 170 Nm a pravdepodobne aj mikrohybridnú verziu SHVS, ktorej základom bude jedna-dvojka a bude vedieť rekuperovať energiu pri brzdení.
Oproti konceptu sa sériová verzia veľmi nezmenila
Príjemným prekvapením je, že sa sériová verzia oproti konceptu príliš nezmenila. To sa tak často nevidí. Celá predná časť zostala v podstate rovnaká, zmenili sa akurát spätné zrkadlá, zadné svetlá a zmizli „žiabre“ na C-stĺpikoch, čo je trochu škoda. Interiér má hravý a moderný dizajn, nechýbajú farebné doplnky a centrálny displej multimediálneho systému. Ignis bude mať podľa všetkého dve verzie. Jednu obyčajnú a druhú trochu drsnejšiu s názvom Trail. Suzuki to ale zatiaľ nepotvrdilo. Verzia Trail má byť lepšia v teréne, takže bude mať zrejme pohon všetkých kolies. Všetky oficiálne informácie sa dozvieme na Tokijskom autosalóne.
zdroj: inautonews