Po prvých testoch súčasní priaznivci kritikou nešetrili. Výrobcu kritika napriek tomu zatiaľ neodrádza v pokračovaní "divným" smerom. Oznamujú, že sa chystajú vyrábať nielen ostrý kombík (vôbec prvýkrát, aj keď táto správa samotná vôbec nemusí byť blbosť), ale dokonca športovú verziu crossoveru Captur. A toto je už trošku moc. Navyše, toto stále nie je všetko! Riaditeľ divízie naznačil, že pokukujú aj po elektrine.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Čo nám v súvislostiach s R.S. pripadá ako ďalší kultúrny šok vlastne nie je až také zarážajúce. Renault má najviac zástupcov s elektrickým pohonom. Samotná Francúzka vláda vlastní 15% akcií a je jedným z najväčších zástancov "zelenej" energie. Napriek reklamám a všemožným aktivitám ľudia  elektrickým a pohonom nie sú naklonení.   

Technický riaditeľ však v tejto súvislosti pokračoval slovami „nedospelé a drahé“, čo je dôvod zamietnutia konceptu Twizy F1. Pán Chamod zároveň priznal, že podobné riešenia sú úžasné, preto skúmali i model Zoe. Výsledky tiež neboli také uspokojivé. Preto skorý príchod elektromobilu do divízie s logom R.S. vylúčil.

Flirtuje Renault Sport Technologies s elektro pohonom skutočne, alebo len na oko?

Chamod priznal, že elektromotor by sa mohol v autách Renault R.S. objaviť v podobe dodatočného pohonu zadnej nápravy. Vznikla by štvorkolka, pre spomínaný Captur logickejšia. Stále platí známe „pokiaľ technológia nezlacnie, tak to nejde“. Napriek tomu sa dá povedať, že sa definitívne skončila jedna éra automobilky, ktorá sa už nebude opakovať.

zdroj: autoforum.cz

 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov