Medzi účastníkmi má výrazný podiel niekdajšia československá produkcia. Aspoň jedného zástupcu mala každá, čo len trochu významná vtedajšia automobilka. Najviac bolo vidno Aero, viacero kusov malej 662 s detailne odlišnými karosériami, „cestná šťuka“ Aero 1000 s litrovým dvojtaktom, schopná prehnať aj oveľa väčšie autá, či elegantné roadstery a kabriolety Aero 30 a Aero 50.
Početné zastúpenie majú každoročne aj britské značky. Aj tentoraz bolo vidno niekoľko typických malých MG, zopár nízkych roadsterov SS Jaguar, elegantné štíhle tourery Lagonda, či Aston Martin, ešte ladnejšie veľké kabriolety Alvis, alebo mohutné, rešpekt budiace Bentley.
V súčasnej podobe sa 1000 míľ československých jazdí ako súťaž, to znamená, že posádky musia plniť isté úlohy, najmä presný prejazd časovými kontrolami. Ich nedodržanie, či nesplnenie sa hodnotí trestnými bodmi a vyhrávajú tí, ktorí ich na konci majú najmenej. Bez ohľadu na počet bodov však v tomto prípade možno bez váhania povedať, že zvíťazili všetci, účastníci, návštevníci a dokonca i náhodní okolostojaci diváci.