Autobazar.EU patrí s priemernou dennou návštevnosťou vyše 180 000 návštev a vyše 120 000 unikátnych návštevníkov denne do prvej desiatky najnavštevovanejších webstránok slovenska.
Všetci, ktorí smútia za MODROU si ju môžu jednoducho vrátiť
Pôvodný modrý dizajn používal web od svojho spustenia v roku 2004, čiže celých 6 rokov. Za ten čas si na rozloženie a riešenie webu zvyklo naozaj celé Slovensko. V priebehu rokov 2009 a 2010 sa však zastaranosť z hľadiska programátorského i dizajnového riešenia ukazovala stále viac. Dizajnová zmena po tak dlhej dobe bola nevyhnutnosťou o to viac, že sa jedná o najdynamickejší segment médií - internet. Ako každá zmena prvoligových webov s veľkou návštevnosťou, ani táto sa nezaobíde bez negatívnych reakcií jej užívateľov. Autobazar.EU patrí s priemernou dennou návštevnosťou vyše 180 000 návštev a vyše 120 000 unikátnych návštevníkov denne do prvej desiatky najnavštevovanejších webstránok slovenska.
...a nie len to, môžete ho mať aj ŽLTÝ...
Potvrdzujú to aj ďalšie čísla, ktoré www.autobazar.eu charakterizujú:
- priemerná mesačná návštevnosť 4 400 000
- priemerne strávený čas na stránke 11 minút
- vyše 1 400 registrovaných slovenských predajcov áut
- vyše 1 800 registrovaných českých predajcov áut
- viac než 170 000 inzerátov zo všetkých oblastí motorizmu+náhradné diely.
zdroj: Google Analytics
Inzerenti iste veľmi ocenia novú možnosť pridávať súčasne jedným kliknutím NEOBMEDZENÉ množstvo fotiek predávaného artikla.
...alebo aj RUŽOVUČKÝ! Je to len na vás. Stačí si ikonou paleta v pravo hore nastaviť svoje obľúbené kombinácie farieb. Nový AUTOBAZAR.EU môže byť presne ako chcete vy.
Nový vzdušnejší a prehľadnejší dizajn je pre mnohých užívateľov šokom. A to napriek tomu, že realizátori webu dali od júla 2010 všetkým užívateľom k dispozícii priamy link na vzhľad pripravovanej zmeny. Na adrese www.kupimauto.sk totiž viac než 6 mesiacov bežala takzvaná beta verzia nového Autobazar.EU. Link a info o možnosti pozrieť si nový dizajn mal starý Autobazar.EU priamo na hlavnej stránke. Nový dizajn je graficky elegantnejší, uhladenejší a vzdušnejší. Okrem toho inzerenti iste veľmi ocenia novú možnosť pridávať súčasne jedným kliknutím NEOBMEDZENÉ množstvo fotiek predávaného artikla.
Ako azda všetko na svete, aj táto zmena má isté negatíva. Dlhoroční častí užívatelia tohto webu budú na privyknutie potrebovať niekoľko dní, možno týždňov. Okrem toho, nová forma celej stránky má vyššie požiadavky na minimálne hardvérové vybavenie počítača. Verzia optimalizovaná pre mobilné telefóny s web prehliadačom, ako iPhone bude k dispozícii koncom januára 2011.
TopSpeeďáci? Čo hovoríte na nový AB.EU vy? Dajte pár viet do diskusie pod článkom...