BMW chce takto predávať konkrétne elektromobil i3 a trochu športovejší hybrid i8. I3 by podľa všetkého mala stáť približne 40 000€. Plug-in hybrid dokonca až 100 000€.
Autá samozrejme nie sú knihy alebo spotrebná elektronika. Väčšina z nás chce auto najprv vidieť a až potom ho kúpiť. BMW to dobre vie a svoj plán má premyslený. Nové autá si zákazníci najprv obzrú u predajcov. Tieto dve spomenuté novinky budú mať vystavené len tí najlepší predajcovia z najlepších.
Predávať nové autá cez internetový obchod je zaujímavý nápad, ktorý bude mať určite aj svojich odporcov. Na to, ako to bude fungovať v praxi musíme ešte počkať.
BMW i3 príde na trh niekedy v budúcom roku. Nákup cez internet bude vraj lacnejší.
Aký bude mať potom zmysel samotný nákup cez internet? Prostredníctvom online predaja by každý zákazník mal ušetriť päť až sedem percent z nákupnej ceny.
Rôzni odborníci a analytici predpokladajú, že i3 a i8 budú mať najslabšie predaje v histórii BMW. Ako to bude uvidíme už počas budúceho roka, kedy na trh príde menšia i3. BMW je však optimistické a svojim novinkám plne dôveruje.
V rámci svojej olympijskej prezentácie a sponzoringu prezentuje BMW svoje novinky už dnes vo svojom showroome v Londýne. Takže ak idete na olympiádu, navštívte aj BMW, kde uvidíme i3 a i8 naživo.
Zdroj: hnonline.sk