Nadšenci a priaznivci superšportov a supercars nevešajte sa! Aj keď umiera auto, ktoré rozdrvilo mnohé dovtedy známe rýchlostné rekordy pre produkčné autá, vo výrobe naďalej ostávajú ďalšie dva modely Grand Sport, teda roadster a SuperSport. Výrobu na teraz končí len "základná" verzia kupé. Pripomeňme si len, Veyron nakreslil slovák Jozef Kabáň (momentálne šéfdizajnér Škoda Auto). Označenie 16.4 znamená počet valcov a turbodúchadiel. Osemliter dáva 736 kW (1001 k) a 1250 Nm. Šprint z 0 na 100 km/h dá Veyron len za 2,5 s a 300 km/h urobí za 16,7 s! Po viac než 7 rokoch predaja jeho cena ani raz neklesla pod 1 000 000 Euro! To sú skutočne míľniky, ktoré len tak nejaké (pochybujem, či vôbec niekedy) auto prekoná. S maximálkou 407 km/h bol Veyron 16.4 najrýchlejším vyrábaným autom sveta. Až kým neprišiel ostrejší model SuperSport, ktorý všetky tu uvedené parametre ešte zlepšil.
Posledný Veyron No.300 dostane majiteľ začiatkom budúceho roka, no zálohu na svojho fešáka zložil už teraz. Najviac kúskov sa predalo (vôbec neprekvapivo) do USA a na blízky východ. Ale Slovensko neostalo v hanbe. Dva kúsky v Bratislave sú mnohým dobre známe a už istý čas sa povráva, že kdesi v SR je aj tretí...