Od teraz je to inak. Ak plánujete kúpu auta roka 2009 so vznetovým motorom 2,0 CDTI s výkonom 118 kW (160 k) alebo zážihovým agregátom 2,0 Turbo s výkonom 162 kW (220 k), mali by ste zvážiť aj podvozok SuperSport. Po novom ním môžu byť vybavené za príplatok presne tieto dve verzie.
O čo vlastne ide? Základ športového podvozku SuperSport tvorí najmä predná náprava HiPerStruts (High Performance Struts) a brzdy Brembo. Opel dodáva tento podvozok so systémom FlexRide, ktorý dáva vodičovi možnosť voľby jedného z trojice režimov pruženia tlmičov (Standard, Sport a Tour).
Vyššia bezpečnosť a lepšie jazdné vlastnosti za 2000€ rozhodne stoja. Presne toľko pýta Opel za kombináciu HiPerStruts, brzdy Brembo a FlexRide.
Opel predal od roku 2008 do roku 2012 až pol milióna kusov Insignie.
Športový podvozok zlepšuje trakciu na mokrom aj suchom povrchu. HiPerStruts má oproti štandardnej náprave inú geometriu. Oproti štandardným 19 stupňom má odklon osi čapu riadenia v tomto prípade len 9 stupňov. Čap je kratší o 23 mm, má len 44 mm. Menší odklon redukuje zmenu uhla odklonu kolies. Vďaka tomu majú predné kolesá pri zatáčaní lepší kontakt s cestou a dochádza k zníženiu rizika nedotáčavosti.
Druhým dôležitým prvkom sú brzdy Brembo. SuperSport prináša na prednú nápravu priečne perforované brzdové kotúče s rozmermi 355 x 32 mm a štvorpiestové strmene so špeciálnym obložením.
Podvozok SuperSport nie je v štandardnej výbave. Opel ho zaradil len do voliteľnej. Objednať si ho môžete za príplatok 2000€.
Zdroj: tlačová správa
Opel rozšíril svoju ponuku podvozku SuperSport aj do Insignie 2,0 CDTI a 2,0 Turbo.