Koncom minulého roka prišla vlajková loď Audi A8. Limuzína, ktorá sloganom Autá končia podčiarkuje fakt, že v Ingolstadte pripravili doposiaľ najtechnologickejšie a najinteligentnejšie auto v histórii značky. Auto, ktoré je ďalej než legislatíva a je schopné autonómnej jazdy III. úrovne, a to dnes dokáže máloktoré auto... No práve rok 2018 bude v modernej histórii značky pamätihodný a prelomový. Audi modelová ofenzíva Audi totiž prichádza v podobe a rozsahu aký nemá v histórii značky obdoby. Čo to znamená konkrétne? V priebehu najbližších 14 mesiacov chcú predstaviť až 20 nových typov, alebo modelových derivátov. Čo od štyroch kruhov môžeme čakať, ukázalo slovenské zastúpenie značky na veľkolepej akcii v areáli Xbionic-Sphere v Šamoríne. Takmer tisícke špeciálne vybraných hostí predstavil tím Audi Slovensko, dozorovaný nositeľom myšlienky veľkej šou Andrejom Gerstnerom 4+1 áut, ktoré v zásade predstavujú vrchol ponuky značky.
Najväčšia modelová ofenzíva značky Audi v konkrétnych číslach znamená, že do jesene 2019 predstavia 20 nových modelov, alebo derivátov.
Po spomínanej Audi A8, ktorá mala slovenskú premiéru koncom roka 2017 v najväčšom Audi Centre v strednej Európe v Lamači, sme vzápätí po autosalóne Ženeva 2018 objavili krásu a eleganciu druhej generácie športovo-elegantnej limuzíny Audi A7 na Autosalóne Bratislava. A k týmto horúcim novinkám pridali v celovečernom programe dve ďalšie premiéry. Novú generáciu luxusnej limuzíny Audi A6, ktorá mala svetovú premiéru len pred pár týždňami. No absolútnou bombou večera bolo Audi Q8, ktoré mohla bežná verejnosť vidieť vôbec prvýkrát na vlastné oči. A nielen to, všetci dostali príležitosť predprodukčný kus Audi Q8 v zlatistej metalíze doslova okoštovať a detailne popozerať. Športovo-luxusné SUV bolo vrcholom skvelo pripraveného večera a nebyť označenia tohto auta na pozvánke, málokto by uveril, že ho tu pri Bratislave vytiahnu. No práve to, že Audi Q8 vzniká v rovnakom areáli ako VW Touareg III. generácie, vytvorilo príležitosť ukázať ju verejnosti značný čas predtým, než sa reálne rozbehne jeho predaj.