Aerodynamický tok pod Porsche 911 991
Niet preto divu, že na tieto špeciálne verzie novej generácie 911 sa už zbiehajú slinky a tiež bubáky na účtoch mnohých záujemcov. Všetci z nich celkom automaticky očakávajú, že nové GT3 bude pravé tvrdé a surové chlapské auto s manuálnou prevodovkou. Po správach o novej generácii 7-stupňového manuálu by sa vo verzii GT3 dalo očakávať aj jej použitie, alebo klasická 6-stupňová skriňa. Najnovšie správy zo Štuttgartu však hovoria divné info...
Aerodynamický tok nad karosériou Porsche 911 typ 991
Podľa šéfa projektu 911 Augusta Achleitnera oddelenie Porsche Motorsport už tvrdo maká na vývoji novej GT3. Vývoj prebieha súčasne pre dve 7-stupňové prevodovky. Jedna je manuálna, druhá dvojspojková PDK. Do sériovej výroby sa však podľa šéfa len jedna z nich. Nech to nám fanúšikom znie akokoľvek divne, Achleitner má fakty a aj logické vysvetlenie. V generácii 997 a 991 sa s manuálom predáva menej než 1/3 kusov... Preto mať v novej GT3 robotizovaný manuál PDK nebude až tak šibnuté.
zdroj: InsideLine.com
Achleitner dodáva: "Keď sme predstavili Porsche 911 Turbo S generácie 997, bolo dostupné len s PDK prevodovkou. Nezaznamenali sme jedinú sťažnosť." Tiež potvrdil, že nové ostré verzie GT3 a GT2 dostanú inovatívny elektromechanický posilňovač riadenia, ktorí novinári zväčša kritizujú, alebo nemajú až tak radi, ako klasický hydraulický systém. "Nový systém posiľňovača riadenia odburáva len spätnú väzbu, ktorú vodič nepotrebuje. Všetci naši testovací piloti a pretekári si ho obľúbili a volia ho radšej ako klasiku...".