Christophorus urobil aj veľký krok vpred v evolúcii 911.

Christophorus urobil aj veľký krok vpred v evolúcii 911.

Prečo práve Porsche vydáva časopis s názvom Christophorus? Priznám sa, že presnú odpoveď na túto otázku som nenašiel. Ide o latinské pomenovanie pre svätého Krištofa, ktorý je patrónom všetkých vodičov, pútnikov a podobne, takže spojitosť hľadajme niekde tam. To však teraz nie je podstatné. Dôležité je, že časopis vychádza v 10 svetových jazykoch v náklade 380 000 kusov. Každé 2 mesiace teda prináša fanúšikom a majiteľom dôležité informácie zo sveta Porsche.

Značky, ktoré majú svoju históriu a tradíciu spoznáte napríklad aj takto. Nie každý výrobca vydáva vlastný časopis 60 rokov, ktorý prekladá do 10 jazykov.

Nedávno získal práve tento časopis prvé miesto v najvýznamnejšej európskej súťaži o najlepšiu firemnú komunikáciu. Porota, ktorá vyberala víťaza odôvodnila svoju voľbu takto: „Magazín je rovnaký ako produkt, ktorý prezentuje- jednoducho fascinujúci. Tento rok si Christophorus zaslúžil prvé miesto za svoje odvážne kombinácie tém, silnú obraznosť a veľké projekty.“

Ale nepísali by sme o tejto cene len tak pre nič za nič. Ide už o tretiu významnú cenu, ktorú Christophorus získal v roku 2012. Magazín zaznamenal úspech v európskej dizajnovej súťaži „red dot: best of the best 2012“ a severoamerická cena Astrid.

Zdroj: tlačová správa