Pán Toyoda neposkytol žiadne podrobnejšie dôvody pre výber týchto áut okrem jedného, že tieto autá sú pamätihodné. Hondu NSX so zoznamu iste nikomu z vás prezentovať podrobnejšie netreba. Je to jeden z najlepších a dostupných superšportov z 90. rokov. Podobne je to aj s Pajerom od Mitsubishi. Jedno z najvydarenejších a najtrvácnejších terénnych áut s množstvom víťazstiev v terénnych pretekoch. Pri Skyline sa treba zastaviť, pretože mimo Japonska si pri tomto mene každý automaticky spomenie na najostrejšiu verziu GT-R. Ale Toyoda smeroval k typom na domácom trhu, ktoré sa pod menom Skyline robia niekoľko desaťročí a v zámorí sú aktuálne verzie známe ako Infiniti G. Mazda Cosmo je historický kúsok. Ľahké kupé inšpirované štýlom talianskych športiakov 60. rokov bolo prvým sériovým autom s wankelovým motorom a v produkcii vytrvala od 1967 - 1995. Isuzu Bellett bol typ, ktorý nahradil britský Hillmans, ktorý tu vyrábali licenčne. Bellett bolo prvé auto z Japonska, kotré dostalo označenie GT a vyrábalo sa v azda každom karosárskom variante, sedan, kupé, kombi a pickup.
Jedným z hlavných dôvodov prečo táto jednoduchá správa obletela za deň celý svet je sympatia. Sympatia k šéfovi Toyoty, kotrý sa netvári, že iné autá ako Toyota neexistujú, že žiadne iné nepozná a že mu nerobí problém vziať do úst "nadávku" v podobe inej konkurenčnej značky. Týmto skutkom si pán Toyoda získal kredit u automobilových fanúšikov a snáď aj iných biznismenov po celom svete.
Honda NSX
Isuzu Bellett
Mazda Cosmo
Mitsubishi Pajero
Nissan Skyline - 11. generacii